שכטר: "הרמה כמו בכל שנה, זה לא שמסי ורונאלדו עזבו"

מכבי תל אביב
מכבי תל אביב | אודי ציטיאט

חלוץ מכבי ת"א נשאל אם הליגה נחלשה: "אנחנו דומיננטיים". המאמן ולדימיר איביץ' על היכולת ב-0:2 נגד מכבי פ"ת: "אני יודע מה הייתה הבעיה, זו טעות שלי". החל חיפוש אחר שחקן התקפה זר לעונה הבאה

(גודל טקסט)

גם בסיבוב הראשון לא זכתה מכבי תל אביב לחיים קלים מול מכבי פתח תקווה ואז היא גם איבדה נקודות בתוספת הזמן, אבל במחזור ה-24 היא גברה 0:2 על המלאבסים על אף שהציגה את אחד ממשחקיה החלשים העונה. 

גם המאמן ולדימיר איביץ' לא הסתיר את אי שביעות רצונו מהיכולת ואמר אחרי המשחק: "הגיע לנו לנצח ולקחת שלוש נקודות, אבל על מה שלא עבד אדבר עם השחקנים. גם במשחקים שלא מציגים יכולת פנטסטית חשוב לקחת את הנקודות. אני יודע מה הייתה הבעיה שלנו, זו טעות שלי והאחריות היא עליי".

כשנשאל איביץ' על המערך ההגנתי של פ"ת אמר: "לא קל לבעוט ממרחק כשיש תשעה או עשרה שחקנים בהגנה, אבל אם אנחנו רוצים להשתפר אנחנו צריכים להיות מוכנים למשחקים כאלה. דור מיכה הוא אחד שתפקידו ליצור ולהבקיע שערים. אם ההחלטה לא לצרף שחקן התקפה בינואר הייתה טעות? אני לא חושב, יש לנו את שכטר ואופואדו בתפקיד".

הסרבי גם נשאל על מי שכן הגיע בחלון ינואר, הסרבי אורוש ניקוליץ' שטרם ערך בכורה: "צריכים להיות זהירים עם החזרה שלו, הוא נפצע פעמיים".


עם תלבושת הרטרו אתמול. איביץ' לאח אחריות על הופעה חלשה (אודי ציטיאט)

במכבי תל אביב התקבלה כבר ההחלטה להתחזק לקראת מוקדמות ליגת האלופות ואחת המשימות הראשונות תהיה לצרף חלוץ מרכזי זר, שיתחרה עם איתי שכטר וצ'יקו ואפואדו. בסביבת המועדון אף טוענים כי בתקופה האחרונה מתנהל מו"מ עם מספר חלוצים לקראת חתימה.

מי שעוד דיבר אחרי המשחק היה איתי שכטר: "מכבי תל אביב צריכה לדעת לנצח משחקים כאלו. אנחנו ממשיכים קדימה ולא בסוג של רכבת הרים, ברוב המשחקים שולטים בקצב ולפעמים הגולים נופלים בשלב יותר מאוחר. עבור מכבי תל אביב כול משחק הוא סופר חשוב ומי מהשחקנים שלא יראה יכולות ישחק פחות".

כשנשאל על ההחלטה לצרף חלוץ זר בקיץ, אמר שכטר: "אני מודה למאמן על האמון בי ונותן להם סיבות לחייך. לפעמים אני משחק ולפעמים צ'יקו. הולכת להיות עונה היסטורית למכבי תל אביב ולא פשוט לשחק בכזאת מוטיבציה ואנרגיה כול משחק". 


שכטר ושחקני מכבי ת"א חוגגים. "הליגה לא נחלשה" (אודי ציטיאט)

לסיום נשאל החלוץ אם הליגה חלשה העונה: "אני לא חושב שהליגה חלשה, אלא שמכבי ת"א מאוד דומיננטית. הרמה כמו בכל שנה, לא עזבו את ישראל רונאלדו ומסי".

כידוע, למכבי תל אביב מצפה כבר ביום שלישי בנתניה משחק הגומלין ברבע גמר גביע המדינה נגד בני סכנין עליה גברה במשחק הראשון 1:4. מהמשחק ייעדרו בשל כרטיסים צהובים דור פרץ, דן גלזר ועומר אצילי. נראה כי הצוות המקצועי יאפשר לשחקנים כמו איתן טיבי, אופיר דוידזאדה, ארון שוינפלד ואבי ריקן לקבל דקות משחק משמעותיות כשגם הקפטן שרן ייני מתאושש ממחלה לאחר שני משחקים מחוץ לסגל. במחזור הבא תצא מכבי תל אביב לאצטדיון הי"א נגד מ.ס. אשדוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי