התסכול בהפועל ת"א גובר: "נראה מה תעשה אשדוד בק"ש"

הפועל ת"א
הפועל ת"א | עדי אבישי

האדומים שוב יצאו ממשחק בית ללא נקודות כשהפסידו 2:1 למכבי נתניה, רפואה הודה: "הגענו במטרה לנצח, אבל בסוף מה שחשוב זה מבחן התוצאה". אכזבה גדולה מגנדה, שלא לחץ את ידו של המאמן וירד לחדר ההלבשה כשהוחלף

(גודל טקסט)

חוסר היציבות נמשך והתסכול בהפועל תל אביב גובר. אחרי 0:0 חלש נגד הפועל רעננה, אתמול (שבת) הגיע הפסד ביתי 2:1 למכבי נתניה שגרם לאנשי הקבוצה להודות בכך שהם יהיו מרוכזים הערב במשחק נגד מ.ס אשדוד לעירוני קריית שמונה לפני שיחשבו על המחזור הבא.

"אין הסבר לכך שאנחנו לא מצליחים להשתחרר ממאבקי הירידה", טען גורם בהפועל ת"א, "אנחנו מאמינים שלא נמצא את עצמנו במרחק נקודה מהקו האדום". שני המשחקים שנותרו עד לסיום העונה הרגילה ופתיחת הפלייאוף התחתון הם קשים במיוחד עבור האדומים, קרב תחתית נגד מכבי פתח תקווה וביקור באצטדיון טדי נגד בית"ר ירושלים.

בסיום אמר המאמן קובי רפואה: "הגענו למשחק במטרה לנצח, אבל סופו של יום הכול נמדד על ידי מבחן התוצאה ואנחנו לא היינו במגרש. אנחנו קבוצת תחתית ועכשיו הרבה קבוצות נכנסו למאבק נגד הירידה, שיימשך עד הסוף. המצב קשה ונראה מה תעשה אשדוד בקריית שמונה. המשימה היא להישאר בליגת העל".


רפואה. מוכן למאבק שיימשך עד הרגע האחרון (דני מרון)

על פי שחקנים בקבוצה, האימונים לאורך השבוע היו ברמה גבוהה והקבוצה הוכנה טקטית למערך התקפי כדי לנצח את מכבי נתניה. הכול השתבש באימון המסכם במתחם חודורוב ביום שישי, כאשר המגן השמאלי מרווין פירסמן עלה לנגיחה ונחת לא טוב על הברך, נאנק מכאבים בשל פגיעה ברצועה הצדית וכעת ייעדר ככל הנראה עד לתחילת משחקי הפלייאוף התחתון. עבדי פרחאת הוא שהוצב במקומו, שחקן שזכה לדקות בודדות העונה ומהאגף שלו הגיעו שעריה של נתניה. גם בפעם הקודמת שפירסמן נעדר הגיעו מהאגף השמאלי שני שערים, אלא שאז שיחק עמירן שקלים נגד מכבי חיפה.

בקבוצה טענו כי שולם המחיר על סגל קצר ובחירה לא מוצלחת של שחקנים בקיץ ובחורף. גורם במועדון הוסיף: "הגול בסיום כואב ומאכזב, הסגירה האלכסונית לא הייתה של קבוצה בליגת העל ויצרה מצב שאוראל דגני איבד את בצ'יראי, ששותק לחלוטין עד אז".

בהפועל תל אביב מאוכזבים מחוסר היכולת של אחמד עאבד ונריוס ואלסקיס, שלגבי האחרון מודעים לכך שגם המזל חסר לו מכיוון שלא אחת כדוריו פגשו את הקורה. אכזבה ענקית קיימת מהחלוץ ג'וזף גנדה, שאתמול כשהוחלף לא לחץ בירידה יד כנהוג למאמן, ירד בהפגנתיות לחדר ההלבשה והוחזר משם לספסל בהתערבותו של מנהל הקבוצה מורדי דדון.


האכזבה ממנו היא לא רק מקצועית. גנדה (דני מרון)

במחזור הבא ייערך באצטדיון המושבה משחק תחתית לוהט, כשהפועל תל אביב תארח את מכבי פתח תקווה. זה כמובן גם יהיה מפגש בין קובי רפואה לגיא לוזון, כל שכך אחד מהמאמנים יפגוש אקסית וינסה לשרוד על חשבונה לפחות שבוע נוסף מעל לקו האדום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי