וובה בראון: "ויתרתי על כסף, קשה להתמודד מול הקשר הטוב בארץ"

וובה בראון, רועי זיקרי
וובה בראון, רועי זיקרי | מאור אלקסלסי

שחקנה של קריית שמונה דיבר ברדיו 103FM והחמיא לג'ון אוגו: "בהתחלה חשבתי שאשחק בב"ש, אך ברגע שהבנתי שלא בחרתי לעזוב". וגם: האכזבה מקבוצתו: "אנחנו מתסכלים רק על ההישארות בליגה, השחקנים אשמים"

(גודל טקסט)

קריית שמונה ויתרה באופן רשמי על חלומות הפלייאוף העליון אחרי התיקו 0:0 נגד מ.ס. אשדוד אמש (ראשון). קשר הקבוצה וובה בראון התייחס לעונה המאכזבת של הקבוצה הצפונית בליגה בתוכנית הספורט של רדיו 103FM. וגם: התקופה בהפועל באר שבע.

המשחק המאכזב נגד אשדוד: "התכוונו למשחק כל השבוע וידענו שאם אנחנו צריכים לטפס למעלה אז, אנחנו חייבים לחזור למסלול הניצחונות בבית, זה לא קרה. כרגע אנחנו מתסכלים על ההישארות בליגה, אין מה לדבר על הפלייאוף העליון. הפנמנו את זה לפני פתח תקווה שאנחנו יכולים לרדת, אנחנו לא מצליחים להרוג את המשחק ואנחנו אשמים בזה, יש לנו שני משחקים לתקן לפני הפלייאוף. עברתי את מאבקי ההישרדות שנה שעברה באשדוד זה קשה גם מנטלית וגם פיזית".


"כרגע אנחנו מסתכלים על ההישארות בליגה". וובה בראון (מאור אלקסלסי)

איך הגעתם למצב הזה: "המועדון קיווה להשתלב בפלייאוף העליון, אך זה לא צלח ורק השחקנים אשמים על כך. קיבלנו הזדמנות נגד הפועל חיפה שהייתה בעשרה שחקנים ולא ניצלנו את זה, גם נגד סכנין בקושי הוצאנו נקודה ואפילו נגד מכבי פתח תקווה יצאנו בידיים ריקות. אם אתה לא כובש אתה מקבל. לא חושב שיש בעיה בקהל, כשהייתי בקריית שמונה והצלחנו לא הייתה ביקורת על זה".

התקופה בהפועל באר שבע: "עברתי לבאר שבע אחרי קדנציה טובה בקריית שמונה, בהתחלה שיחקתי טוב אבל בשלב מסוים הפסקתי לשחק, אחרי זה עברתי בהשאלה לאשדוד. בתחילת העונה הבנתי שאני לא בתוכיות של הקבוצה ולכן הייתי מוכן לוותר על כסף כדי לשחק, הקריירה שלנו קצרה וצריך ליהנות. בהתחלה חשבתי שאשחק בבאר שבע אבל קשה להתמודד מול הקשר הכי טוב בארץ וברגע שהבנתי את זה בחרתי לעזוב".


"קשה להתמודד מול הקשר הטוב בארץ". וובה בראון החמיא לג'ון אוגו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי