כץ: "תיקו עדיף מהפסד", סרדל: "אנחנו לא נופלים ממכבי חיפה"

שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה | מאור אלקסלסי

הפועל חיפה רשמה דרבי שישי ברציפות במסגרת הליגה ללא הפסד לראשונה מזה 40 שנה, הבעלים סיכם: "התרגשתי לראות 25,000 צופים". ביקורת על כך שהקבוצה כלל לא בעטה למסגרת ועל ספסולו של זמיר

(גודל טקסט)

"היה לנו חשוב לעצור את רצף ההפסדים ועשינו זאת", כך סיכם הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ את הדרבי המאופס שנרשם אתמול (שני בסמי עופר). בעקבות הנקודה הפועל חיפה אמנם נותרה בשלב זה מחוץ לשש הראשונות, אך היא שמרה על רצף של שישה דרבים ללא הפסד במסגרת הליגה, דבר שלא קרה מאז סוף שנות השישים.

כץ המשיך ואמר על הדרבי: "אנחנו נלחמנו, הם נלחמו וזה נגמר בתיקו. התרגשתי לראות 25,000 אוהדים, זה היה אירוע חברתי מהשורה הראשונה. אני חושב שמכבי חיפה הגיעה למספר מצבים במחצית הראשונה, אבל אנחנו היינו יותר טובים במחצית השנייה. תיקו יותר טוב מהפסד, אבל פחות טוב מניצחון". בנוסף התייחס הבעלים לסיכויי ההגעה לפלייאוף העליון כשנותרו שני משחקים לעונה הסדירה: "הסיכויים שלנו זה חמישים חמישים". 

בקרב אוהדי הפועל חיפה העבירו ביקורת על החלק ההתקפי ועל כך שהקבוצה לא בעטה ולו בעיטה אחת למסגרת, כאשר בצד הירוק עמד השוער השלישי. המאמן שרון מימר התייחס לכך ואמר: "לא הייתה שום הוראה מיוחדת, כי בכל משחק ומול כל שוער אנחנו רוצים לבעוט כמה שיותר לשער. ניסינו לעשות את המקסימום וזה פחות הלך בחלק ההתקפי. לאחרונה היו לנו בעיות בחלק ההגנתי ואני שמח שידענו לעצור את זה". ביקורת נוספת הייתה הכללתו של גיא חדידה בהרכב הראשון על חשבונו של נס זמיר.


שחקני הפועל חיפה על רקע הקהל הרב שהגיע. כץ התרגש (מאור אלקסלסי)

מי שזכה למחמאות היה לירן סרדל, שפתח העונה בליגה לראשונה ושיחק כמגן ימני על חשבונו של דור מלול המוצהב. "סרדל היה ונשאר שחקן טוב ומחויב לקבוצה. לצערי הפציעה השביתה אותו, אבל אני שמח שהוא חוזר לעצמו" אמר כץ.

סרדל עצמו אמר: "אחרי תקופה ארוכה שלא שיחקתי, התרגשתי. בעיניי לעלות בדרבי זה מיוחד ושום חתך בשום מקום בגוף לא יוציא אותי. כל שחקן חושב שמקומו בהרכב, אבל יש מאמן שקובע ואני ממשיך לעבוד קשה באימונים". לגבי היריבות העירונית הוסיף: "אני חושב שאנחנו לא נופלים ממכבי חיפה. הגענו ממושמעים למשחק והראינו שאנחנו לא פחות טובים מהם".


חדידה מפספס את המסגרת. היו מי שהעדיפו את זמיר ב-11 (מאור אלקסלסי)

בתוך כך, משטרת חיפה הודיעה כי עיכבה לחקירה שלושה תושבי קרית ים בגילאים 27-31 בחשד שבמהלך המשחק השליכו חפצים לעבר המגרש. השלושה עוכבו לחקירה מיד בתום המשחק ובסיומה הורחקו ל-30 יום ממשחקי קבוצתם, תוך התחייבות להתייצב בתחנת המשטרה בכל זמן המשחק של קבוצתם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי