מועדונים משווייץ ומבלגיה עוקבים אחרי ג'וזף גנדה

ג'וזף גנדה
ג'וזף גנדה | דני מרון

בסביבת השחקן מספרים כי נערכים מעקבים שקטים אחרי יכולתו של החלוץ, שיוזמן לבירור בעקבות אירועי המשחק מול מכבי נתניה. זיקרי עשוי לפתוח מול מכבי פתח תקווה

(גודל טקסט)

שחקני הפועל תל אביב שבו הבוקר (שלישי) להתאמן לאחר יומיים של מנוחה שקיבלו לאחר ההפסד בשבת למכבי נתניה 2:1 ולקראת המשחק ביום ראשון נגד מכבי פתח תקווה באצטדיון המושבה.

החלוץ ג'וזף גנדה יוזמן לבירור משמעתי בעקבות ירידתו לחדר ההלבשה במקום לספסל אחרי שהוחלף בלי ללחוץ את היד כמקובל למאמן קובי רפואה. כידוע, גנדה שב לספסל רק לאחר שמנהל הקבוצה מורדי דדון ירד אליו לחדר ההלבשה ושכנע אותו לשוב. בסביבת השחקן מספרים כי שני מועדונים משוויץ ומבלגיה מגלים בו עניין ומבצעים מעקבים שקטים אחריו.


גנדה. זוכה למעקב בגיל צעיר (לירון מולדובן)

המאמן קובי רפואה מתלבט לגבי ההרכב שיעלה נגד מכבי פתח תקווה בעיקר בעמדת המגן השמאלי בעקבות הפציעה של הבלגי מרווין פירסמן.  באימונים עד שבת יוחלט אם עבאדי פראחת ימשיך בהרכב או שהקפטן אוראל דגני ימלא את התפקיד ובמרכז ההגנה ישחק רז שלמה.

הקשר שי אליאס שלא שיחק נגד מכבי נתניה בשל כרטיסים צהובים עשוי לשוב להרכב וההתלבטות היא בינו לבין עמנואל בואטנג. אם הצוות המקצועי יחליט על הצבתו של אליאס נראה כי רמזי ספורי יצטרף להתקפה כשגם רועי זיקרי עשוי לקבל מקום בהרכב הפותח

בנושא אחר, תיק הפירוק של הפועל תל אביב יפתח ב-23/05/19 אצל השופטת חנה פלינר. עבודת מפרקי הפועל תל אביב וחברת אראל אחזקות תחת שאול קוטלר וחן ברדיצ'ב מקבלת כיוון בנושא העברת ההליך לבית המשפט והדרישה מגורמים שניהלו את המועדון בשנים האחרונות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי