אביטן וזלקה לדין, גם איציק לוזון שקילל את ריינשרייבר

מנשה זלקה
מנשה זלקה | דני מרון

המאמן הורחק בהפסד לב"ש בעקבות תנועות מזלזלות ויציאה מהאיזור הטכני, הקשר זעם ואמר: "יש שתי קבוצות על המגרש, לא אחת". מנהל מכבי פ"ת צפוי לעונש חמור: "פחדן, אפס, אתה לא שופט וצריך לפרוש"

(גודל טקסט)

כמדי יום רביעי, גם מחר ייערכו בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל דיונים משמעתיים בעקבות אירועי סוף השבוע, והפעם תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד לדין את מאמן הפועל חדרה ניסו אביטן, קשר חדרה מנשה זלקה ואת איציק לוזון, שרשום כמנהל אירוע במכבי פתח תקווה.

באשר לאביטן, שהורחק בהפסד 2:1 להפועל באר שבע, בדו"ח השופט נכתב כי בדקה ה-94 הוא הורחק מכיוון שמחה על החלטה לשרוק לעבירה נגד קבוצתו באופן לא הולם, כשהוא יוצא מהאיזור הטכני וצועק תוך שימוש בתנועות ידיים מזלזלות, מספר דקות לאחר שהוזהר בנושא. בסיום המשחק גם זלקה, קשר הקבוצה, הורחק מכיוון שאמר לשופט: "יש שתי קבוצות על המגרש, אצלך הכל זה הפועל באר שבע". 

בנוגע ללוזון, בסיום המחצית הראשונה, בעת שצוות השיפוט עשה את דרכו לחדרי ההלבשה, הוא נעמד במרכז מנהרת השחקנים לפי הדו"ח וצעק לעברם: "אין לכם מושג, אתם בלי טיפת כבוד". לרועי ריינשרייבר, שהיה השופט הראשי, צעק לאחר מכן: "פחדן, לא מתבייש, אפס, הומו, אתה לא שופט, תפרוש מכדורגל".


איציק לוזון. דברים קשים לטענת צוות השיפוט (אסף קליגר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי