בב"ש מצפים לשובו של אוחנה, אורן ביטון צפוי לחזור ל-11

מיכאל אוחנה
מיכאל אוחנה | עדי אבישי

הקשר בן ה-23 שנפצע באפריל שעבר, השתלב בפעילות מלאה באימונים והוא עשוי להיכלל בסגל בשבועות הקרובים. טאהא יחמיץ את המשחק נגד הפועל חיפה, אלחמיד עשוי לעלות עם צדק במרכז ההגנה

(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע מצפים לחזרתו המידית של הקשר מיכאל אוחנה למגרשים, לאחר שסיים תקופת התאוששות ארוכה בעקבות פציעת ברך קשה. אוחנה נפצע ב-9 באפריל 2018, דקות אחדות לאחר שבישל לחנן ממן את שער הניצחון מול מכבי תל אביב, שסלל את הדרך לזכייה שלישית ברציפות בתואר האליפות. אוחנה, שרק חזר לפעילות בסיומה של "סדרת חינוך" קרע את הרצועה הצולבת במשחק הקאמבק שלו, גמר את העונה הקודמת, ולא התחיל את חצי העונה הנוכחית.

ב-22 במאי 2018 הוא נותח בהצלחה בלונדון, והתחיל תהליך שיקום ממושך. התאוששותו הייתה הדרגתית, תחילה עבר אימוני כושר והתאמן באופן חלקי, אחר כך צורף לאימונים בקצב נמוך, ובשבועות האחרונים השתלב בפעילות מלאה, ואפילו שותף במשחקונים. השחקנים שמתאמנים לצדו התרשמו שאוחנה נמצא בכושר משחק, ערוך ומוכן לחזור לפעילות תחרותית. לפני שיחזור לכשירות, מתוכנן עבורו משחק אימון.

הניצחון על הפועל חדרה שיפר את האווירה במועדון. ניצחון על הפועל חיפה במחזור הקרוב יבטיח סופית את הכרטיס לשש הראשונות, לאחר מכן תוכל הקבוצה להתמקד במטרה העיקרית שעומדת על הפרק – השגת כרטיס לאירופה. לואי טאהא יחמיץ את ההתמודדות נגד הפועל חיפה, מה שיגרום על פי המסתמן להחזרתו של חתאם אלחמיד לעמדת הבלם לצדו של שיר צדק. המגן השמאלי, אורן ביטון, שסופסל ביום ראשון צפוי לחזור לסביבת העבודה הטבעית שלו.


לא שיחק מאז אפריל 2018. מיכאל אוחנה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי