נעים: "יהיה לאשדוד קשה לשרוד, מכבי ת"א? קרב אבוד מראש"

יובל נעים
יובל נעים | אודי ציטיאט

המאמן שפוטר מהקבוצה הדרומית דיבר בתוכנית הספורט של 103FM: "בפלייאוף התחתון המטרה היא קודם כל לא להפסיד כי כל נקודה חשובה". על בני סכנין: "לא רואה אותה עושה רצף ניצחונות"

(גודל טקסט)

יובל נעים, מאמן מ.ס אשדוד לשעבר, דיבר הערב (רביעי) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לשיטת שני המשחקים ברבע גמר גביע המדינה והסיכויים של הקבוצה מעיר הנמל לשרוד בליגת העל.

השיטה ברבע גמר גביע המדינה: "זה כישלון חרוץ. נבהלו מכך שקבוצה מליגה נמוכה תגיע לשלבים הגבוהים. מי שקבע את השיטה הזאת צריך לראות שהיא הוכיחה את עצמה לרעה, למשחק השני אין שום משמעות וחבל שזה קורה, זה כמו בכדורסל שברגע שביטלו את הסדרות היה הרבה יותר קל לגבור על מכבי תל אביב".

הפלייאוף התחתון: "אם במשחקי הליגה הסדירה אתה יכול לשחק פתוח, בפלייאוף המטרה היא קודם כל לא להפסיד כי כל נקודה חשובה. למרות שהם השיגו שבע מתוך 12 הנקודות האחרונות שזה יפה מאוד, לאשדוד יהיה קשה מאוד לשרוד. גם לסכנין יהיה קשה להישאר, אבל בואו נראה מה יהיה. היא צריכה לעשות רצף של ניצחונות וכרגע אני לא רואה את זה קורה".

על מכבי תל אביב: "יש ירידה ביכולת שלה מאז שהפער עלה ל-20 הפרש, אבל היא עדיין מנצחת ובשבת יש לה את אשדוד – שזה קרב אבוד מראש מבחינת אשדוד. אם אשדוד תנצח היא תוכל להישאר בליגה". על מכבי פתח תקווה: "במצב שהיא נמצאת, כשהיא נלחמת על חייה, יהיה לה מאוד קשה להתרכז גם בגביע ולכן אני חושב שנתניה היא זו שתעלה לחצי הגמר".


יובל נעים (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי