דראפיץ': "זאת התקופה הכי טובה בקריירה שלי"

מכבי נתניה חגיגה
מכבי נתניה חגיגה | יוני אריאלי

מאמן נתניה שחוגג יום הולדת, רקד עם השחקנים בחדר ההלבשה והתרגש. הקבוצה יצאה לארוחה לאחר המשחק. פיניש: "הרעב עושה אותנו טובים יותר". אייל סגל: "שלא ייגמר לעולם"

(גודל טקסט)

לרגע הזה חיכתה מכבי נתניה בעידן אייל סגל: הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, השלימה אמש את ההעפלה לחצי גמר גביע המדינה, לראשונה מזה שש שנים וסימנה וי נוסף בעונה הגדולה שעוברת על המועדון.

בסיום המשחק, יצאו שחקני הקבוצה לארוחה במסעדה בעיר פ"ת, ביחד עם הצוות המקצועי והניהולי, כשהנוכחים במקום שרו לקפטן ויקי כחלון: "הנה זה מגיע תנו לויקי להניף את הגביע". גם הבעלים אייל סגל נראה מאושר בסיום המשחק ומיהר לפרסם בחשבון הפייסבוק שלו: "אלי אלי שלא יגמר לעולם".

"זו התקופה הכי טובה שלי בקריירה" אמר בהתרגשות בסיום המאמן סלובודאן דראפיץ', שחוגג היום את יום הולדתו ה-54 והצטרף אמש לשחקניו לריקודים בחדר ההלבשה. "עברתי הרבה בכדורגל: שלוש אליפויות עם מכבי חיפה כעוזר מאמן, מקום שלישי עם בית"ר. אבל זאת קבוצה צעירה, בעיר שאני גר בה. אין יותר מאושר ממני. אם זה ההישג הכי גדול שלי בקריירה? כמאמן ראשי כן. יש אנרגיה חיובית במועדון הזה. כולם שומעים כמה השחקנים שמחים. הילדים בקבוצה הזאת חולמים חלום ואנחנו מנסים שהחלום הזה ימשיך כמה שיותר".

דראפיץ' התייחס אמש בסיום לחלוץ פאטוס בצ'יראיי והצהיר כי יישאר בנתניה בעונה הבאה, ובקבוצה מתכננים להחתימו על חוזה ארוך טווח. אך כפי שפרסמנו בתחילת השבוע, בכוונתו של המונטנגרי לשחק בארץ עוד שנה או שתיים נוספות בלבד ואז לחזור למולדתו.


פאטוס בצ'יראי יישאר בעונה הבאה. (צילום: יוני אריאלי)

הקשר עלי מוחמד, ספג אמש את הכרטיס הצהוב התשיעי שלו, וייעדר ממשחק הליגה בשבוע הבא מול הפועל חדרה. הקשר יחמיר היקה, היה אמש בסגל, אך לא שותף כדי לא לסכנו לאחר שכשזכור, הוא לא קיים אימונים מלאים השבוע זכר לפציעה ממנה הוא סובל. לקראת המשחק ביום שבת מול בית"ר ירושלים, צוות המאמנים צפוי לערוך רוטציה ולהעניק מנוחה לשחקנים ששיחקו דקות רבות בתקופה האחרונה.

"אנחנו שואפים להגיע הכי רחוק שאפשר גם בגביע וגם בליגה. עשינו צעד עם חצי הגמר הזה, אבל לא נסתפק בזה. נהיה צנועים" התייחס בסיום הקשר סתיו פיניש להעפלה של קבוצתו.

על כך שכבר הניף גביע עם בני יהודה: "זו הרגשה של כיף גדול. כל השבוע ניסיתי להסביר לשחקנים את משמעות המשחק. שאם נעלה לחצי גמר, אז נהיה שני משחקים מהנפת גביע. אלו רגעים שניקח כל החיים".

על שמירה על הכושר: "זה כדורגל והכל יכול להיות. יש לנו צוות שמוריד אותנו לקרקע למרות הניצחונות וזה לא קל. כבר היום נחשוב על בית"ר. אנחנו שחקנים רעבים ובאמת מדובר בחבורה שכל משחק רוצה להביא משהו חדש ולהגיע לתוצאות שעוד לא הגענו אליהם גם אישית וגם קבוצתית. אני חושב שהרעב הוא מה שעושה אותנו קבוצה טובה. הרעב והתשוקה לנצח".


שחקני נתניה חוגגים. (צילום: יוני אריאלי)

על הגרלה מול בני יהודה: "אם אחגוג מולם? אין סיכוי. גם אם אבקיע מולם גול מכריע בפנדל, למרות שזה יהיה מרגש. לחצי הגמר יש לנו עוד חודש". על היכולת של בצ'יראיי ומוחמד: "זה כיף לשחק עם שחקנים טובים וזה עושה את כולם יותר טובים. אנחנו נהנים מהם. אלו שני שחקנים חשובים. כיף גדול להתאמן איתם ולחלוק איתם חדר הלבשה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי