שכרו של אבוקסיס שודרג, יישאר עד תום החוזה

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

ברק אברמוב החליט לשים סוף לשמועות והבטיח את הישארות המאמן. בקבוצה מצפים לקהל רב במשחק נגד קריית שמונה לאור המחאה. אבוקסיס: "למדתי כבר שבליגה הזאת כל משחק קשה"

(גודל טקסט)
בני יהודה שהבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון והעפילה גם לשלב חצי גמר הגביע, כבר חושבת על השנים הבאות. הבעלים ברק אברמוב, שוחח עם המאמן יוסי אבוקסיס וסגר איתו שידרוג כספי לחוזה הקיים, תמורת הישארותו של המאמן בבני יהודה גם בשנתיים הקרובות. אברמוב מודע לחיזורים אחר מאמנו, שמעורר עניין אצל קבוצות הצמרת בליגת העל וכדי לשים סוף לשמועות ולתת לקבוצה שקט תעשייתי לקראת הפלייאוף, החליט לשדרג את חוזהו של המאמן.


בשבת תארח הקבוצה את עירוני קרית שמונה ללא דניאל פלשר הפצוע ואת תאמבי סגס המוצהב. בשכונה מקווים שבעקבות ההידברות עם האוהדים וההחלטה לסיים את המחאה נגד הבעלים, יגיע קהל קב יותר משהיה בשבועות האחרונים, גם לאור ההצלחה המקצועית, בליגה ובגביע.


"יש קצת ירידה אחרי שני הניצחונות הגדולים שעשינו מול הפועל חיפה והפועל חדרה, בהם הבקענו 8 שערים", אמר אבוקסיס לאתר הרשמי, לקראת המשחק. "אנחנו עושים הכל כדי לחזור ולהציג כדורגל טוב, שגם יחזיר אותנו למסלול הניצחונות. אני מקווה שנראה יותר טוב כבר מול קריית שמונה בשבת. כמובן שאנחנו שמחים מאוד על העלייה לחצי הגמר. זה מצטרף כמובן למקום שלנו בצמרת הליגה, זה כיף מאוד, אבל זה ממש לא מספק אותנו. אנחנו תמיד רוצים להשתפר ולהיות עוד יותר טובים". 



אוהדי בני יהודה. ברק אברמוב מקווה לראות אותם בהמוניהם (עדי אבישי)


על המשחק בשבת: "למדתי כבר שבליגה הזו כל משחק קשה. סכנין הגיעה למפגש מולנו מהמקום האחרון והיה לנו מאוד קשה מולה. גם נגד הפועל עפולה היה לנו קשה במחצית הראשונה, כשבאנו טיפה לא מוכנים. קריית שמונה קבוצה מסוכנת, עם הרבה שחקנים טובים ואנחנו צריכים להגיע מוכנים במאה אחוז בשביל לנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי