אוחנה משחזר את הרגע הקשה: "צרחתי מכאבים והבנתי". צפו

מיכאל אוחנה
מיכאל אוחנה | דני מרון

קשר הפועל באר שבע, שצפוי לשוב בקרוב לפעילות אחרי פציעה ארוכה, סיפר לאתר הרשמי של המועדון על השיקום: "חיכיתי לרגע שאעמוד לבד, זו פגיעה שמלמדת אותך להעריך ולהיות סבלני"

(גודל טקסט)
בהפועל באר שבע מצפים לחזרתו המידית של הקשר מיכאל אוחנה למגרשים, לאחר שסיים תקופת התאוששות ארוכה בעקבות פציעת ברך קשה. אוחנה נפצע ב-9 באפריל 2018, דקות אחדות לאחר שבישל לחנן ממן את שער הניצחון מול מכבי תל אביב, שסלל את הדרך לזכייה שלישית ברציפות בתואר האליפות. אוחנה, שרק חזר לפעילות בסיומה של "סדרת חינוך" קרע את הרצועה הצולבת במשחק הקאמבק שלו, גמר את העונה הקודמת, ולא התחיל את חצי העונה הנוכחית.


ב-22 במאי 2018 הוא נותח בהצלחה בלונדון, והתחיל תהליך שיקום ממושך. התאוששותו הייתה הדרגתית, תחילה עבר אימוני כושר והתאמן באופן חלקי, אחר כך צורף לאימונים בקצב נמוך, ובשבועות האחרונים השתלב בפעילות מלאה, ואפילו שותף במשחקונים. השחקנים שמתאמנים לצדו התרשמו שאוחנה נמצא בכושר משחק, ערוך ומוכן לחזור לפעילות תחרותית. לפני שיחזור לכשירות, מתוכנן עבורו משחק אימון.


הבוקר (רביעי) הפועל באר שבע פרסמה ראיון עם אוחנה, שהתייחס לרגע הפציעה במשחק נגד מכבי תל אביב: "אני לא ידעתי מה קרה לי באותו רגע, האמת שחשבתי שמישהו בעט בי מאחורה. צרחתי מכאבים באותה שנייה והבנתי שזה רציני. לא ידעתי מה חומרת הפציעה, אבל הבנתי שזה רציני כי אני לא שחקן שבדרך כלל נופל.


"הייתי עם קביים ורק אחרי חודש וחצי התחלתי ללכת בכוחות עצמי. אחרי שלושה או ארבעה חודשים רק התחלתי לרוץ והכל וזה הלך אצלי קצת יותר לאט. חיכיתי לרגע שאני אוכל לרוץ. אחרי הניתוח, אתה מחכה לרגע שתעמוד לבד, תלך ואחר כך תרוץ. זו פציעה שמלמדת אותך להיות סבלני ולהעריך כל דבר. הכל לטובה, הכל יעבור בעזרת השם ואני מאמין שאצא מזה חזק יותר".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי