בסכנין אופטימיים: "בשביל להישאר צריך לקחת נקודות בכל מגרש"

שלומי אזולאי ושחקני סכנין חוגגים
שלומי אזולאי ושחקני סכנין חוגגים | מאור אלקסלסי

בקבוצה מאמינים כי ביכולתם להפתיע גם את מכבי חיפה (שבת, 15:45 בספורט3). שחקני ההרכב שנחו בגביע ישובו ל-11 של דרסיליה, שצפוי לפתוח במערך של שלושה בלמים

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

שבוע מעודד במיוחד עבר על בני סכנין. זה התחיל עם ניצחון ליגה על בני יהודה (1:2) שהחזיר מעט תקווה במאבק ההישארות בליגה ונמשך עם משחק גביע המדינה מול מכבי תל אביב, בו סכנין אומנם עלתה בהרכב השני, אבל בפעם השנייה ברציפות הצליחה לעצור את הצהובים עם 0:0 – אחרי שהדבר קרה גם בליגה בחודש שעבר. מחר (שבת, 15:45 בספורט3) היא תנסה להמשיך במומנטום החיובי גם על חשבון מכבי חיפה.

בניגוד למשחק הגביע האחרון בו כאמור עלה עם הרכב משני לאור העובדה שהתמודדות הוכרעה, אפשר לומר, כבר במשחק הראשון בין השתיים (4:1), נראה כי המאמן גיורגי דרסיליה יחזיר את כל שחקני ההרכב הראשון וצפוי לעלות עם שלושה בלמים כאשר עלי עותמאן יפתח כמגן ימני ובמרכז ההגנה ישחקו סארי פלאח, אלבין פאנישי ומרון גנטוס. בקישור נראה כי חאלד חלאיילה ומהראן ראדי יחזרו להרכב, כאשר ההתלבטות היא בין ישראל זגורי לאלכסנדר סטניבלייביץ וגם בהתקפה נראה שהמאמן בוחן אופציה בין איברהים ללה ושלומי אזולאי.

"אם אנחנו רוצים להישאר בליגה אז צריך להוציא נקודות בכל מגרש. אם לא תהיה המשכיות בקבוצה שלנו, אז הניצחון על בני יהודה לא שווה כלום", אמרו בסכנין. במועדון יקבלו היום החלטה אם החלוץ מוחמד גאדיר יוכל להשתלב בסגל ואילו ג'אבר עטאא טרם החלים מהפציעה ולא יהיה בסגל.


גאדיר. החלטה אם לכלול אותו בסגל תתקבל היום (מאור אלקסלסי)

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אלבין פאנישי, סארי פלאח, מרון גנטוס, עמנואל אמבולה, אייהב גנאיים, חאלד חלאיילה, מהראן ראדי, אלכסנדר סטניבלייביץ (ישראל זגורי), איברהים ללה, שלומי אזולאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי