קינדה ערך אימון מלא ויפתח, סירושטיין יחזור למרכז השדה

עידן ורד, דן איינבינדר, מיקי סירושטיין
עידן ורד, דן איינבינדר, מיקי סירושטיין | אודי ציטיאט

בית"ר ירושלים השלימה את הכנותיה למשחק הגורלי עבורה נגד מכבי נתניה (שבת, 20:25 בספורט4): "גם אם נהיה בסוף בפלייאוף התחתון, כל משחק יהיה מבחן לקראת העונה הבאה עבור השחקנים וצוות האימון"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים, שמרוחקת שלוש נקודות מהמקום השישי המוביל לפלייאוף העליון כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה הסדירה, תתארח מחר (שבת, 20:25 בספורט4) אצל מכבי נתניה, במשחק שעשוי לחרוץ עבורה את גורל העונה כולה. כידוע, רק בזכות ההפסד של הפועל חדרה והתיקו של הפועל חיפה במחזור האחרון, לקבוצתו של ניר קלינגר נותרו סיכויים להתברג בחלק העליון.

"כל עוד יש סיכוי, אנחנו מאמינים שהמשימה אפשרית", אמר גורם בכיר במועדון. "לצערנו הדברים אינם תלויים רק בנו, אבל אם אנחנו חולמים על הפלייאוף העליון, נצטרך לנצח את שני המשחקים שעוד נותרו. בכל מקרה, בין אם זה יהיה פלייאוף תחתון או עליון, כל משחק עד סוף העונה, יהיה מבחן לכל מי שבקבוצה, שחקנים וצוות מקצועי, לקראת העונה הבאה", הוסיף הגורם.

המאמן ניר קלינגר ניסה היום מספר הרכבים באימון המסכם והוא צפוי לערוך מספר שינויים לעומת ההרכב שפתח בניצחון על הפועל רעננה במחזור שעבר. טל בן חיים סיים לרצות עונש הרחקה וישוב למרכז ההגנה על חשבון טל כחילה ובקישור נראה שבניגוד לשבוע שעבר, יפתח קלינגר עם שלישיית קשרים במרכז, כאשר מיקי סירושטיין יצטרף לדן איינבינדר וגדי קינדה, שערך אימון מלא ונמצא ככשיר למשחק אחרי ששוחרר מוקדם יותר השבוע מבית החולים, שם אושפז לצורך מעקב וטיפולים בבצקת שנוצרה בגרונו אחרי שנפגע בתחילת המשחק נגד רעננה.


קינדה חוגג על רעננה. התאושש מהפגיעה בגרון ויפתח (דני מרון)

גם בחלק הקדמי מתכנן המאמן שינוי בהרכב, כאשר אנתוני וארן שהחלים מפציעה צפוי לפתוח במקום מיחאיי וודוץ, שמאכזב מאוד עד עכשיו. מאור בוזגלו המורחק ואנטואן קונטה הפצוע, ימשיכו להיעדר.

הרכב משוער: איתמר ניצן, דוד קלטינס, טל בן חיים, אור זהבי, שמואל שיימן, מיקי סירושטיין, גדי קינדה, דן איינבינדר, פרדי פלומיין, עידן ורד, אנתוני וארן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי