מרקו בלבול: "שחקן או שניים היו מעל כולם – ניצחנו בצדק"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה אחרי ה-0:2 על בני סכנין: "ירדן שועה? אנחנו עובדים עם כולם אותו דבר - אין הבדל בין אף שחקן". המטרות: "להגיע כמה שיותר רחוק ולשפר את רמת המשחק שלנו". דרסיליה: "צריך לשים את הכדור ברשת"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

"אני חושב שהיה משחק קשה מול קבוצה שנלחמת על חייה", כך סיכם הערב (שבת) מרקו בלבול את הניצחון של מכבי חיפה 0:2 על בני סכנין שהעלה את הירוקים זמנית למקום השני בטבלה. "ניצחנו בצדק, הגענו למספיק הזדמנויות והבקענו גולים יפים. יש לנו עוד הרבה מה לשפר, אבל מצד שני אין כמוך לנצח ותמיד טוב לשפר כשאתה מנצח".


על ירדן שועה שפתח בהרכב: "אני כל הזמן מנסה לבחור את התלכיד הטוב ביותר. הסגל רחב, טוב ואני מאמין בכל השחקנים מאוד. יש לי שחקנים טובים והיום מה שניצח זה המשחק הקבוצתי. היו שחקן או שניים שהיו מעל מכולם, אבל כולם היו שאפתניים והקהל נהנה מקצב טוב ומצבים בשני הצדדים. מה שחשוב זה שניצחנו".


העבודה עם שועה: "יש לי 24 שחקנים וכולם מקבלים את מה שהם צריכים לקבל מכל הבחינות. אנחנו עובדים עם כולם אותו דבר – אין הבדל בין אף שחקן. מכבי חיפה זה מועדון גדול שחייב שתהיה בו איכות ורוטציה ואני שמח מהתלכיד ומוכן לדבר רק על מכבי חיפה כקבוצה".



עדיין לא כבש במדי מכבי חיפה. ירדן שועה (מאור אלקסלסי)


עתידו של קארים פריי: "אני לא עוסק בעונה הבאה, אלא רק במשחק הבא בקריית שמונה במחזור הבא. אנחנו נתכונן למשחק הזה ואני מרוצה מאוד מכל השחקנים שלי. אם אנחנו רוצים להתקדם בטבלה, נצטרך להשתפר במשחק שלנו. אירופה? אני לא רוצה להצהיר ולדבר על מטרות. השאיפה היא להגיע כמה שיותר רחוק, אך המטרה היא לשפר את רמת המשחק שלנו".


גיורגי דרסיליה
סיכם: "ניצחנו את בני יהודה בשבוע שעבר, אבל היום קיבלנו גול סתמי אחרי קרן. הגענו להרבה מצבים, אבל לא הצלחנו להבקיע והפסדנו. עבדנו קשה בשביל להשיג את הנקודות, השחקנים עשו את המקסימום וצריך לשים את הכדור ברשת. צריך להמשיך קדימה למשחקים הבאים. אין שחקן אחד שלא נתן את הכל, הם עשו דברים טובים ומה שהכריע היום זה הגולים".




עמוק במקום האחרון בטבלה. דרסיליה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי