לויטה ימשיך בשער, קבהא התאמן ועשוי לפתוח נגד הפועל חיפה

אוהד לויטה
אוהד לויטה | דני מרון

הפועל ב"ש מוכנה למשחק בטרנר: "מבינים מה עובר על הרוש, אבל המצב השתנה ועכשיו אוהד הוא השוער הראשון", אמרו במועדון. הקשר התאושש ממחלה, מליקסון צפוי לשוב ל-11. וגם: המסר המעודד מהאקס אובידיו הובאן

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע תתייצב הערב (21:00) למשחק מול הפועל חיפה בידיעה כשהכרטיס לפלייאוף מונח כבא בכיס והכרטיס לאירופה הוא היעד המרכזי בבנק המטרות שלה.


השוער אוהד לויטה ימשיך ליהנות מאשראי בין הקורות, כשאריאל הרוש יחכה להזדמנות שלו על הספסל. בקבוצה ערים לסיטואציה העדינה שנכפתה על הרוש במיוחד לקראת קמפיין מוקדמות יורו 2020 כשלא ברור אם יצליח לשמור על מעמדו כשוער ראשון, כפי שהיה בקמפיין ליגת האומות. באימונים הרוש משתף פעולה עם לויטה, משדר עסקים כרגיל ומשתדל להפנים את רגשותיו. "אנחנו מבינים מה עובר על אריאל, הוא במצב רגיש מאוד", אומרים בטרנר.  "רק לפני כמה חודשים הוא נתן הצגה נגד אלבניה בטרנר, ולא היה ספק מי השוער הראשון בארץ", אמרו בב"ש. "עכשיו הדברים השתנו, אוהד לקח את הצ'אנס שלו בשתי ידיים, ומתייחסים אליו כשוער הראשון".


מאור מליקסון צפוי לחזור הערב להרכב, כנראה על חשבונו של נייג'ל האסלביינק וגם ג'ון אוגו צפוי לפתוח, וקיימת התלבטות בין אריק סאבו למרואן קבהא שסבל בסוף השבוע מהצטננות, אבל שותף באימון המסכם אמש. מיגל ויטור ומיכאל אוחנה כשירים, אבל בצוות המקצועי מעדיפים לאפשר להם קודם להסיר חלודה במשחק אימון מול הנוער שמתוכנן לימים הקרובים, ואחר כך לשלב אותם בסגל. ייתכן שכבר במשחק שינעל את הליגה הסדירה, מול סכנין, הם יוזמנו לקאדר. באר שבע תיאלץ להסתדר הערב ללא לואי טאהא המוצהב, כך שחאתם אלחמיד יחזור למרכז ההגנה וישתף פעולה עם שיר צדק שעשוי לשמור על מקומו בהרכב. המגן השמאלי אורן ביטון שסופסל נגד חדרה אמור לפתוח.



מליקסון וקבהא. שניהם בתמונת ההרכב (אריאל שלום)


הסרט המשפחתי שהפיקה הפועל באר שבע לפני משחקה הקודם מול הפועל חדרה חשף "סודות מחדר ההלבשה" בבתיהם של שחקני האלופה היוצאת. בזמן שהשחקנים התכנסו לאסיפה המסכמת בבית המלון באזור נתניה הוקרנו לפניהם "נאומי" הילדים, ההורים והחברים. כל אחד מהם הביע בדרכו המיוחדת את תקוותו שאבא יצליח על המגרש.


מי שעדיין שייך בעיני המועדון לחלק מן המשפחה הוא אובידיו הובאן, הקשר הרומני שתרם משמעותית לשתי האליפויות הראשונות וכעבור שנה היה שותף פעיל לזכייתה של צ.פ.ר.ה קלוז' באליפות רומניה אחרי עשר שנות יובש. "אני יודע שאתם עוברים תקופה לא פשוטה, אבל יש לכם את הכוחות להתגבר עליה", אמר הובאן בסרט וסיים ב"יאללה הפועל". ג'ון אוגו היה נרגש כשאמו שעברה לאחרונה טיפולים רפואיים בישראל, איחלה לו ולחבריו הצלחה. "הסרט בהשתתפותם של הילדים ובני המשפחות שלנו לא רק ריגש אותנו, הוא גם תרם להעלאת המורל לפני המשחק החשוב בחדרה", אמרו בקבוצה. 




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי