"הפועל ת"א נקנתה נקייה מחובות, נפעל לביטול ההחלטה"

האחים ניסנוב
האחים ניסנוב | דני מרון

האחים ניסנוב פרסמו מכתב בו הם מתנערים מאחריות על דרישת פיפ"א וטוענים: "ההחלטה ניתנה בניגוד לדין, נערער עליה ל-CAS. החובות שנוצרו על ידי הראל לא ישבשו את התנהלות המועדון"

(גודל טקסט)

אחרי ההודעה של פיפ"א אתמול בו הארגון הזהיר את הפועל תל אביב מעונש בשל חוב בן כמה שנים, פרסמו הערב (שני) בעלי הקבוצה האחים ניסנוב הודעה בה הם טוענים שהדרישה מנוגת לדין הישראלי ושהחוב לא חל עליהם.

"אבדג'י שיחק בהפועל ת"א בשנים 2007-2008 והחוזה עימו בוטל לפני סיומו המתוכנן", נכתב בהודעה, "השחקן תבע את חברת הראל אחזקות, ובספטמבר 2016 – עוד לפני שהחלו הליכי הפירוק – זכה בתביעתו. בינואר 2017 רכשו האחים איציק ושרון ניסנוב, מאיר ובועז תושב וזאביק גרינברג את הקבוצה מכונס הנכסים שמונה לקבוצה ולגוף שניהל אותה. כמקובל בדין הישראלי (וגם בכל שיטות המשפט המקובלות) הקבוצה נקנתה נקייה מכל חוב, ומי שקיבל על עצמו את האחריות לחובות הם המפרקים שמונו ע"י ביהמ"ש".

"כל החובות שצברה חברת הראל אחזקות נבדקו ונרשמו ע"י המפרקים, הם מטופלים על ידם ובגין אותם חובות אף הוגשה לאחרונה תביעה גדולה כנגד מי שלדעת המפרקים, אחראי להם. למעלה משנתיים לאחר רכישת הקבוצה הודיעה פיפ"א בהחלטה לא מנומקת וללא שנשמעו טענות בעניין, על החלטתה להטיל סנקציות על הקבוצה".

האחים ניסנוב.
האחים ניסנוב. "ההחלטה לא מנומקת ולא נשמעו טענות" (דני מרון)

"אנו מאמינים שההחלטה ניתנה בניגוד לדין ואנו פועלים לביטולה. בכל מקרה ואם בקשתנו לא תיענה אנו מתכוונים לערער על ההחלטה ל-CAS אשר יצטרך לקבוע האם ניתן להתעלם מהדין בישראל, אשר בעניין זה דומה לדין השוויצרי אשר חל על ה-CAS, ולתת יתרון והעדפה לנושים זרים על פני נושים מקומיים, שחקנים וספקים, באופן המנוגד לדין הישראלי. אנו תקווה כי ההתאחדות לכדורגל בישראל, הפועלת בישראל וכפופה לדין בישראל, תירתם ותעזור למועדון במאבקו זה".

"הנהלת הפועל ת"א וצוות היועצים המשפטיים שלה ימשיכו לטפל בנושאי תביעות חו"ל באותה נחישות וכפי שפעלו בשנתיים האחרונות על מנת לאפשר לקבוצה להמשיך ולפעול ללא הפרעה ומבלי שחובות שנוצרו ע"י הראל אחזקות לפני כניסתה לפירוק ישבשו את התנהלות המועדון היום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי