מכבי תל אביב תעמוד לדין עקב השלכת חפצים על ג'ראפי

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | לירון מולדובן

תובע ההתאחדות הגיש תלונה נגד המוליכה, לאחר שאוהדי הקבוצה זרקו כוסות וניירות לכר הדשא בדקה ה-30. גלזר שסובל מדלקת בגיד הברך ייעדר נגד בני יהודה, ניקוליץ' עשוי לערוך בכורה במדים הצהובים בפלייאוף

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב תארח ביום שני את בני יהודה, במשחק הנעילה של המחזור ה-26 והעונה הסדירה כולה, ויקבעו סדר משחקי הפליאוף העליון והתחתון.


מהמשחק ייעדר הקשר דן גלזר שלא שיחק ולא היה בסגל הקבוצה בניצחון על מ.ס. אשדוד 0:2. לגלזר דלקת קטנה בגיד הברך ומסתמן שרוסלן ברסקי או אבי ריקן ישחקו בעמדה ליד דור פרץ במקומו.


הקשר הסרבי אורוש ניקוליץ' פרסם בעמוד האינסטגרם שלו כי אמור לשוב בקרוב לשחק והוא רעב לעשות זאת. נראה כי ניקוליץ' יתחיל להיכנס לרוטציה של המאמן ולאדן איביץ' כבר בתחילת משחקי הפליאוף העליון ואולי להיות בסגל הרחב נגד בני יהודה.



ייעדר נגד בני יהודה. דן גלזר (עדי אבישי)


מאז הגיע לישראל בתחילת חודש דצמבר ומאז תחילת חלון ההעברות בינואר סבל אורוש ניקוליץ' מפציעה ומחלה שמנעו את הופעת הבכורה שלו במכבי תל אביב. הצוות המקצועי מאפשר במקביל גם לאייל גולסה החלמה מלאה מהפציעה שמונעת ממנו כבר קרוב לארבעה חודשים לשחק.


במכבי תל אביב ממתינים לזימונים של שחקני הקבוצה לסגל נבחרת ישראל למוקדמות היורו נגד נבחרות סלובניה ואוסטריה ומסתמן כי לפחות שישה שחקנים יהיו בסגל של המאמן הלאומי אנדי הרצוג בהם זימון בכורה לבלם שחר פיבן.


בנושא אחר, תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את מכבי תל אביב לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים. לפי טענתו של רשף, בדקה ה-30 נזרקו מספר ניירות וכוס לעברו של שוער מ.ס. אשדוד מכיוון יציע אוהדי מכבי תל אביב. אך יש לציין כי מנהל הקבוצה יואב זיו, ניגש ליציע כדי לנסות למנוע השלכת חפצים נוספת במחצית. מיד לאחר מכן, ההתנהגות הופסקה.



שחר פיבן. יקבל זימן בכורה מהרצוג? (אריאל שלום)


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי