גבריאל תמאש בספק לרעננה, מתן חוזז צפוי לחזור להרכב

גבריאל תאמאש
גבריאל תאמאש | מאור אלקסלסי

הבלם שנפצע מול ב"ש עדיין לא החלים ויעבור סדרת בדיקות נוספות, הקשר שסופסל בטרנר עשוי לפתוח: "אם לא ננצח אז לא מגיע לנו פלייאוף עליון", אמרו בקבוצה. מימר צפוי להמשיך גם אם לא יסיים בין שש הראשונות

(גודל טקסט)

לאחר יום מנוחה תחזור היום (רביעי) הפועל חיפה לאימוניה ותתחיל בהכנות לקראת המשחק בשבת מול הפועל רעננה. בחיפה יודעים כי גורלם להגיע לפלייאוף העליון תלוי במשחק בין הפועל חדרה למכבי נתניה וללא קשר רוצים לעשות את שלהם במשחק הבית הקרוב.


"אם לא ננצח את רעננה אז לא מגיע לנו להיות שם" אמרו בקבוצה. המאמן, שרון מימר, עשוי לערוך שיחה עם השחקנים ולשים דגשים על ההפסד מול באר שבע הן בגלל השער הראשון שספגה הקבוצה וגם על חוסר יצירתיות בהתקפה במיוחד במחצית הראשונה בטוטו טרנר.


הבלם גבריאל תאמאש נפצע במשחק ונמצא בספק למשחק מול רעננה. במידה שלא יהיה כשיר, יפתח ריקי מיטרבסקי במרכז ההגנה. גם הקשר מתן חוזז שסופסל מול באר שבע צפוי לחזור להרכב.


מעבר להצלחה המקצועית כמובן, למימר אינטרס נוסף שקבוצתו תגיע לפלייאוף העליון כאשר על פי החוזה שלו ישנו סעיף כי במקרה כזה יוארך חוזהו באופן אוטומטי בעונה נוספת. ללא קשר נראה כי מימר ימשיך עונה נוספת בכרמל כאשר הוא זוכה להערכה אצל הבעלים יואב כץ שאף ציין בפני המאמן את רצונו להמשיך בהתקשרות ולהתחיל ולבנות את העונה הבאה.



הראשון שינסו לסגור איתו לעונה הבאה. שון גולדברג (אריאל שלום)


כפי שפרסמנו לפני שבועיים השחקן הראשון עמו ייפתחו שיחות הוא המגן שון גולדברג. האחרון מבוקש גם במכבי נתניה אבל בחיפה ינסו למצות את השיחות עד לכדי חתימה בין הצדדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי