מסתמן: לחמן לא יגיע לסכנין, חואן קרלוס יאמן עד סיום העונה

אייל לחמן
אייל לחמן | דני מרון

מנהל מחלקת הנוער של בני יהודה מעדיף להישאר בתפקידו, נראה שהספרדי ינסה לחלץ את הקבוצה מירידה. שחקנים: "פיטורי דרסילה - איבוד עשתונות של ההנהלה". גאדיר יחזור לסגל לקראת הפועל באר שבע

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין שוב מתחילה עידן חדש ללא מאמן, הפעם זה גיורגי דרסיליה שפוטר אתמול ובשלב זה מאמן הכושר חואן קרלוס ישמש כמאמן ראשי.


במועדון הודיעו רשמית כי קרלוס ישמש כמאמן זמני אבל לא מן הנמנע כי הספרדי יהיה זה שיעמוד על הקווים עד לסיום העונה. גורמים בהנהלת הקבוצה ממשיכים במסע שכנועים להגעתו של המאמן אייל לחמן אבל האחרון מעוניין בשלב זה להישאר בתפקידו כמנהל מקצועי של מחלקת הנוער בבני יהודה.


בקרב השחקנים, עזיבתו של המאמן הגאורגי התקבלה בהפתעה מצד אחד וגם גרמה לאכזבה מההתנהלות בצד השני. "ההחלטה לפטר את דרסיליה זה איבוד עשתונות של ההנהלה. במקום לתת לנו שקט להתכונן אז שוב אנחנו מתעסקים בחילופי מאמן. היה נכון לחכות קצת אם בכלל" אמר שחקן בקבוצה.



עשוי לשוב לסגל מול באר שבע. גאדיר (מאור אלקסלסי)


מבחינה מקצועית קרלוס אינו ערך אסיפה וטרם החליט אם יפתח במשחק ביום ראשון עם שלושה בלמים או ארבעה שחקני הגנה. החלוץ מוחמד גאדיר חזר לאימונים אבל אינו צפוי לפתוח במשחק. מי שעדיין לא כשיר הוא הקשר ג'אבר עטאא שאומנם היה בסגל לפני חודש מול מועדון ספורט אשדוד אבל נפצע שוב ואינו כשיר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי