מכבי חיפה הצמידה מאמן כושר אישי לגיל יצחק

גיל יצחק
גיל יצחק | אריאל שלום

במועדון עוקבים שבוע אחרי שבוע אחר החלוץ שיצטרף בעונה הבאה. בלבול טרם החליט לגבי שיטת המשחק מול ק"ש בשבת (20:15, שידור בספורט3). שועה ורוקאביצה צפויים להמשיך בחוד

(גודל טקסט)
במהלך חלון ההעברות של חודש ינואר, מעבר למסע רכש מרשים, במכבי חיפה הודיעו במפתיע על הגעתו של חלוץ הפועל ראשון לציון, גיל יצחק. האחרון חתם בשורות הירוקים לשלוש שנים ויצטרף לקבוצה מהכרמל החל מהעונה הבאה. במועדון סיפרו כי עקבו אחריו מתחילת העונה והחליטו להחתימו כשלד שנבנה על-ידי המאמן מרקו בלבול. 


במכבי חיפה עוקבים מקרוב אחרי ביצועיו של החלוץ, מלך שערי הליגה הלאומית העונה עם 15 שערים. נציגי הקבוצה מגיעים לצפות בחלוץ במשחקי ראשון לציון מדי שבוע. מעבר לכך, המועדון הצמיד לחלוץ מאמן כושר אישי שעורך ליצחק מדדים שונים בכל הקשור לכושרו האישי ולתזונה שלו. "מכבי חיפה מועדון מקצועני ופועל כראוי", אמרו בכרמל.



בינתיים הקבצה ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק בשבת מול קריית שמונה (20:15, שידור ישיר בספורט3), שיהיה המשחק שינעל את הליגה הסדירה. בחיפה מודעים לרצון של הקבוצה הצפונית להגיע לפלייאוף העליון אך נחושים להעפיל למקום השני. המאמן מרקו בלבול טרם בחר במערך ולא תירגל הרכב. לא מן הנמנע שבלבול יחזור לשיטת שלושת הבלמים. אגב, המאמן לא שוחח עם שחקנים לאחר הניצחון נגד בני סכנין (0:2) והסתפק במספר הערות מקצועיות במהלך האימון. החלוצים ירדן שועה, שמחפש את שער הבכורה בירוק, וניקיטה רוקאביצה, צפויים להמשיך ולקבל את הקרדיט ב-11 כמו גם קארים פריי.



גיל יצחק. מעקב צמוד מצד מכבי חיפה (אריאל שלום) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי