מכבי נתניה הצטרפה למאבק להעלאת המודעות לאוטיזם

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | האתר הרשמי

שחקני הקבוצה והמאמן סלובודאן דראפיץ' ענדו צמידים הנושאים את הסלוגן "אוטיסט זה לא קללה". אלמנתו של אבי כהן ביקרה במועדון: "חשוב לי להעביר את מסר המצוינות שאבי הנחיל לסובבים אותו כל חייו"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה הצטרפה הבוקר (רביעי) למאבק למען העלאת המודעות לאוטיזם בשיתוף עמותת חברים לרצף והיזם אבירם פישר. שחקני הקבוצה והמאמן סלובודאן דראפיץ, ענדו צמידים הנושאים את הסלוגן "אוטיסט זה לא קללה".

בנוסף, הבוקר ביקרה במועדון אלמנתו של שחקן העבר אבי כהן ז"ל, שאימן את הקבוצה בתחילת קריירת האימון שלו. דורית שיתפה את השחקנים בסיפורה האישי, כשבעקבות תאונת דרכים לפני שמונה שנים, איבד את חייו בעלה. בהרצאה, שהתקיימה בשיתוף עמותת "אור ירוק" ומנהלת הליגות לכדורגל, הדגישה דורית את נושא האחריות האישית בדרכים, בחיים ובכלל.

"מועדון מכבי נתניה קרוב מאוד ללבי. כאן החל אבי ז"ל את קריירת האימון שלו, ובננו, תמיר, חווה פה עונה וחצי מדהימות, לפני שעבר לבולטון", סיפרה. "אם יש משהו שמנחם בטרגדיה הזו, זה שאבי במותו הציל חיים אחרים. חוק "אבי כהן" שנכנס לתוקפו לפני שנתיים, לפיו נאסר שימוש ב"קסדות החצי" הפופולריות, שחושפות את הרוכבים לפגיעות ראש, הוא חוק מציל חיים. אני מאחלת לכל אחד ואחד מכם הצלחה. חשוב לי להעביר את מסר המצוינות שאבי הנחיל לסובבים אותו כל חייו. אבי האמין בכך שאם בן אדם מחליט להציב לעצמו מטרה-אין דבר שעומד בפני הרצון כדי להשיגו".

מנהל הקבוצה, ברק בדש, סיכם את המפגש: "שמחנו לארח במועדון את דורית, ואנו מקווים שהמסר עבר לשחקנים, ויועבר מהם הלאה לנערים ונערות שנמצאים בדרכים מדי יום, אם ברכבים דו גלגליים או אופניים חשמליים, אם כבעלי רישיון נהיגה חדש ואם כהולכי רגל".


סלובודאן דראפיץ' (מכבי נתניה)

שחקני מכבי נתניה הבוקר עם דורית כהן (מכבי נתניה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי