ראיקוביץ' מתקרב למונאקו, מכבי תל אביב תצרף שוער זר

פרדראג ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ' | אריאל שלום

הסרבי על סף סיכום תנאיו בקבוצה מהנסיכות, שתשלם לצהובים 4.5 מיליון יורו. בקריית שלום התקבלה החלטה עקרונית שמחליפו לא יהיה ישראלי, ג'ראפי עשוי להגיע ולהתחרות עם טננבאום על עמדת השוער המחליף

קבוצות: מונאקו
(גודל טקסט)

אחרי ארבע עונות בקריית שלום, מסתמן שפרדראג ראיקוביץ' יעזוב את מכבי תל אביב בקיץ הקרוב. השוער, שהצטרף באוגוסט 2015 וחתם לחמש עונות, צפוי להימכר שנה לפני תום חוזהו כאשר כפי שזה נראה כרגע המועמדת הבכירה לקלוט אותו היא מונאקו הצרפתית שמנהלת משא ומתן עם נציגיו.

למרות דיווחים על מעבר אפשרי לבורדו, ראיקוביץ' קרוב לסכם את תנאיו במונאקו שאמורה לשלם למכבי תל אביב כ-4.5 מיליון בתמורה לסרבי. שני השוערים הבכירים של הקבוצה מהנסיכות כיום הם דניאל שובשיץ' (34) ודייגו בנאליו (35) ובמועדון הצרפתי נחושים לצרף שוער מבטיח שעתידו עוד לפניו.

בנוגע למכבי תל אביב, במועדון כבר התקבלה החלטה עקרונית שמחליפו של ראיקוביץ' ככל הנראה יהיה זר ולספורט1 נודע שהצהובים כבר מנהלים משא ומתן ראשוני עם שני מועמדים אפשריים. בנוסף, ולדימיר איביץ' מעוניין לצרף ישראלי שיתחרה עם דניאל טננבאום על עמדת השוער המחליף והשם שהוזכר לאחרונה הוא של שוער מ.ס אשדוד יואב ג'ראפי, שרק בשבוע שעבר הצטיין במשחק בין הקבוצות.

ראיקוביץ' בן ה-23, שהפך העונה לשוער הבכיר של נבחרת סרביה בעקבות פציעתם של שני השוערים הבכירים, פתח בכל משחקי הליגה של מכבי תל אביב העונה ושמר על רשת נקייה ב-14 מחזורים מתוך 25. מאז הגיע לישראל הספיק לרשום 160 הופעות ליגה וזכה עם הצהובים בשני גביעי הטוטו אליהם הוא יוסיף בקרוב צלחת אליפות ואולי גם את גביע המדינה.



ייפרד ממכבי תל אביב בקיץ. פרדראג ראיקוביץ' (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי