דריכות שיא באשדוד לקראת פתח תקווה: משחק על הירידה

משה אוחיון, אבי בוחבוט
משה אוחיון, אבי בוחבוט | לירון מולדובן

במועדון יודעים שניצחון על המלאבסים שווה שש נקודות בקרבות התחתית. צמד המאמנים יקבלו חזרה את שגיב יחזאקל ואיסו לינגאנה לינגאנה שחזר מקונגו. 200 אוהדים צפויים להגיע למושבה

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מועדון ספורט אשדוד קיימו הבוקר אימון הכנה למשחק ביום ראשון נגד גיא לוזון ומכבי פתח תקווה. צמד המאמנים, משה אוחיון ואבי בוחבוט הבהירו לשחקנים כי זה המשחק הראשון מבין שני משחקי עונה נגד מכבי פתח תקווה, היריבה הגדולה ביותר של הקבוצה מעיר הנמל בקרב על ההישארות בליגה.

בקבוצתו של ג'קי בן זקן מאמינים שע"פ הכושר הנוכחי של שתי הקבוצות, אפשר בהחלט לנצח את ה'מלבאסים', שיגיעו למשחק לאחר ההפסד הקשה (6:0) נגד הפועל תל אביב. ניצחון ישווה את מאזן הנקודות של אשדוד ללוזונים ויקרב אותם אל מעל הקו האדום. במועדון מצפים שמעל 200 אוהדים יגיעו לתמוך בקבוצה במושבה.

בפן המקצועי, איסו לינגאנה חזר אתמול מקונגו, בה ביקר בעקבות הלווית אביו שנפטר ביום שבת, ומסתמן שישוב להרכב. במשחק האחרון נגד מכבי תל אביב, הקשר מחוף השנהב צפוי לחזור לעמדה הטבעית שלו, לאחר שתופקד כבלם בהפסד 2:0 למכבי תל אביב. עובידה חאטב חוזר מההרחקה וישוב לסגל, כמוהו גם שגיב יחזקאל שהחלים מפציעה. 

שגיב יחזקאל. החלים מפציעה ויחזור לסגל (צילום: אודי צטיאט)
שגיב יחזקאל. החלים מפציעה ויחזור לסגל (צילום: אודי צטיאט)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי