הולך על כל הקופה: מימר מתכנן מהפכה בהתקפה לקראת רעננה

נס זמיר
נס זמיר | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל חיפה יודע שרק ניצחון ישאיר את הקבוצה בתמונת העלייה לפלייאוף העליון ויפתח עם חוזז ושמש בנוסף לוורמוט ולזמיר, שאמר: "העזיבה של פלקושצ'נקו לא אמורה להשפיע". מלול יחזור להרכב, תמאש בספק

(גודל טקסט)

בדומה למשחק מול הפועל באר שבע גם לקראת המשחק מול הפועל רעננה בשבת הקרובה (20:25, ספורט4) ישנה התלבטות קשה אצל מאמן הפועל חיפה שרון מימר לגבי ההרכב שיפתח במשחק. בחיפה מבינים כי הקבוצה חייבת ניצחון, ולמרות זאת הקבוצה עדיין תלויה בתוצאה של הפועל חדרה מול מכבי נתניה. מימר ניסה להוריד לחץ לקראת המשחק וביקש משחקניו להגיע רגועים ולא לעשות טעויות קריטיות כמו שנעשו בהפסד לבאר שבע.

הבלם גבריאל תאמאש שהתלונן על פציעה ביום שני ולא התאמן ביום רביעי ערך אתמול אימון מלא, ורק לאחר האימון המסכם יוחלט אם יפתח במשחק. בחלק ההתקפי נראה כי מימר מתכנן לעלות עם ההרכב ההתקפי ביותר שיכלול את גילי ורמוט, מתן חוזז ונס זמיר. עידן שמש, עשוי לפתוח על חשבונו של בן אז'ובל, ודור מלול יחזור ל-11 במקומו של לירן סרדל.

נס זמיר אמר לקראת המשחק: "כמו ששרון אמר, כדורגל זה הרבה מומנטום וצריך למשוך את זה כמה שיותר, את השלילי לסיים כמה שיותר מהר, ולתת כדורגל שכולם ייהנו ממנו".


חייב לשחק על כל הקופה. שרון מימר (עדי אבישי)

החלוץ התייחס גם ליכולת הטובה שגילה העונה, ושקצת נעלמה במחזורים האחרונים: "קודם כל באמת השערים שכבשתי הם בזכות הקבוצה, מאז ששרון הגיע אנחנו משחקים כדורגל טוב יותר, ואני מקווה לחזור ליכולת טובה כמו כל הקבוצה. באמת הייתה לי תקופה של ירידה, הייתה לי פציעה בבטן שהתווספה לאדום נגד קריית שמונה, אבל כמו שאמרתי קודם צריך לצאת מזה. כולם מודעים למצב ואנחנו רוצים מאוד להיות בפלייאוף, נקווה שנצליח".

על עזיבתו של פלקושצ'נקו אמר זמיר: "מקסים הוא באמת שחקן מצוין ובמקומו הגיע שלומי שנפצע ומאוד חסר לנו, אין מה לעשות, בכדורגל קבוצה צריכה לדעת להתמודד עם חסרונו של כל שחקן וזה לא אמור להשפיע עלינו".

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, דור מלול, ניסו קפילוטו, גבריאל תמאש (ריקי מיטרבסקי), שון גולדברג, רסמוס סיוסטדט, ראדו גינסארי, גילי ורמוט, מתן חוזז, נס זמיר ועידן שמש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי