"הפלייאוף העליון זה בונוס, הפועל ת"א זו מלחמה"

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | דני מרון

אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו לאימון המסכם ותלו שלטים לקראת מחזור סיום העונה הסדירה (שבת, 20:30), צפי לכ-20 אלף צופים בטדי. אנאן צפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב, גם ראלי מתוכנן להחליף את שיימן

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תתייצב מחר (שבת, 20:30) למשחק העונה מבחינתה, כשתארח את הפועל תל אביב בטדי במחזור סיום הליגה הסדירה. בית"ר מרוחקת שלוש נקודות מהמקום שמוליך לפלייאוף העליון ורק תרחיש דרמטי ביותר, הכולל הפסדים של הפועל חדרה והפועל חיפה ואיבוד נקודות של קרית שמונה, בתוספת לניצחון כמובן על האדומים, עשוי להביא את הקבוצה בסופו של דבר לשישייה הראשונה.

אוהדי הקבוצה בשיגעון כבר מספר ימים ובנוסף לטירוף הכרטיסים ולפוסטים ברשתות החברתיות, הגיעו הבוקר נציגי האוהדים ותלו שלטים במגרש האימונים בבית וגן. "הפלייאוף זה בונוס, הפועל זה מלחמה", נכתב באחד השלטים, "תביאו לנו חזיר אדום, הפועל ז**ה", נכתב על שלט נוסף. לפחות 15 אלף אוהדי בית"ר יגיעו מחר לאצטדיון ובתוספת לשלושת אלפים אוהדי הפועל, נראה שבסופו של דבר יהיו קרוב ל-20 אלף צופים בטדי.

"המשחק הזה חשוב, בלי קשר לאם נעפיל לפלייאוף העליון או לא", אמר שחקן בקבוצה. "רוצים לנצח כדי להוריד קצת את מפלס הלחץ הגדול שיש כאן. כמובן שאנחנו לא תלויים בעצמנו ונצטרך להיות תלויים בחסדי קבוצות אחרות והלוואי שיקרה נס", הוסיף השחקן.


השלטים שתלו אוהדי בית"ר ירושלים

בחלק המקצועי, המאמן ניר קלינגר יערוך מספר שינויים בהרכב, לעומת ה-11 שפתחו בהפסד למכבי נתניה בשבוע שעבר. אנטואן קונטה הפצוע, מאור בוזגלו המורחק ומיקי סירושטיין המוצהב יעדרו, כאשר אנתוני אנאן צפוי לפתוח בקישור האחורי, לצד דן איינבינדר וגדי קינדה. עידן ורד יפתח, ולצידו יש התלבטות בין פרדי פלומיין, אנתוני וארן ויוסי בניון, כאשר שניים מבין שלושתם יפתחו. עוז ראלי שתורגל בהרכב, בעמדת המגן השמאלי, עשוי לפתוח בהרכב על חשבונו של שמואל שיימן, שהיה חלש מאוד בשבוע שעבר.


אנאן (במרכז). צפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב (דני מרון)


הרכב משוער:
איתמר ניצן, דוד קלטינס, טל בן חיים, טל כחילה (אור זהבי), עוז ראלי (שמואל שיימן), אנתוני אנאן, גדי קינדה, דן איינבינדר, עידן ורד, פרדי פלומיין (יוסי בניון), אנתוני וארן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי