בבני סכנין חוששים מחזרתו של הקהל לאצטדיון דוחא

אוהדי בני סכנין
אוהדי בני סכנין | מאור אלקסלסי

אווירה לא פשוטה לאחר זעזוע נוסף בקבוצה, שחקן בסכנין אמר: "אם לא ננצח בבית, נרד ליגה מוקדם מהצפוי". גאדיר בספק למשחק נגד הפועל ב"ש (ראשון 20:15, ישיר בספורט4). חואן קרלוס עשוי לשחק עם שלושה בלמים

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)
בני סכנין תערוך היום את האימון המסכם ולאחריו יחליט המאמן החדש ישן חואן קרלוס באיזה הרבה להעלות מול הפועל באר שבע (ראשון 20:15, ישיר שידור בספורט4).


מאמן הכושר הספרדי למעשה יעמוד על הקווים לצדו של מאמן השוערים מוטי אזולאי. על פי ראשי סכנין אז הצוות הזה יישאר עד לסיום העונה לאחר שבאמצע השבוע פוטר גיורגי דרסיליה. "חואן קרלוס יהיה המאמן שלנו עד לסיום העונה וזה המבחן שלכם", אמר השבוע מנכ"ל סכנון חאלד דוכי לשחקנים.


מבחינה מקצועית המאמן הספרדי עדיין לא החליט באיזה מערך יעלה למשחק כאשר לא מן הנמנע כי יחזור לשיטת שלושת הבלמים וקישור מעובה בדומה למה שעשה במשחק הגביע מול מכבי חיפה בו ניצחה סכנין בתוצאה 0:1. "אנחנו חייבים לנצח בבית ואם לא אז בטוח נרד ליגה ומוקדם מהצפוי" אמר שחקן בקבוצה לקראת המשחק. 



עשוי לשחק עם שלושה בלמים נגד הפועל באר שבע. חואן קרלוס (מאור אלקסלסי)


מי שאינו מצליח לחזור לכשירות מלאה הוא החלוץ מוחמד גאדיר שרק סמוך למשחק יוחלט אם להכלילו בסגל. לאחר שני משחקי רדיוס ללא קהל יחזרו אוהדי סכנין ליציעים בדוחא וקברניטי סכנין מקווים כי כל תוצאה תתקבל בהבנה על ידי הקהל. "אנחנו מקווים שהאירועים כמו נגד פתח תקווה לא יקרו לעולם" אמר גורם בהנהלה.


הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, סארי פלאח, אלבין פאנישי, מרון גנטוס, עמנואל אמבולה, חאלד חלאיילה, מהראן ראדי, אייהב גנאיים, שלומי אזולאי (אלכסנדר סטניבלייביץ) ואיברהים ללה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי