צפו בתקציר: הפועל ת"א גברה על בית"ר ירושלים 0:1

שחקני הפועל תל אביב חוגגים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים | דני מרון

עאבד כבש (91) את שער הניצחון מול הירושלמים שפישלו כשהיו חייבים לנצח כדי להשאיר לעצמם סיכוי להיכנס לשישייה הראשונה. האוהדים האדומים התפרעו ביציע וזרקו מוטות לכר הדשא, המשטרה עצרה חשודים משני המחנות

(גודל טקסט)

מחזור הנעילה של העונה הסדירה בליגת העל נפתח היום (שבת), כשבמשחק המרכזי הפועל תל אביב ניצחה 0:1 את בית"ר ירושלים באצטדיון טדי לעיני כ-15,000 צופים, וטיפסה למקום השמיני כשהיא חולפת על פני הירושלמים שהיו חייבים להשיג ניצחון בתוספת מעידות של היריבות במקביל, כדי להשתחל לפלייאוף העליון.


המשחק לא התעלה לרמה גבוהה והלחץ על הכתפיים של השחקנים הירושלמים ניכר מן הפתיחה. שער הניצחון של הפועל תל אביב הגיע בתוספת הזמן, כשבדקה ה-91 אחמד עאבד שהיה חופשי בתוך הרחבה בעט מ-9 מטרים לפינה השמאלית של איתמר ניצן ושלח את הקהל האדום לחגוג.


בית"ר ירושלים יוצאת מאוכזבת מאוד מטדי לאחר ארבע שנים בהן הייתה חלק מהפלייאוף העליון, ותצטרך כעת להתרכז בהישרדות בליגת העל כשהיא מדורגת במקום ה-11 ורחוקה שבע נקודות מהקו האדום.


בצד המנצח, השחקנים של קובי רפואה שהיו ברוב שלבי המשחק טובים יותר יכולים להיות מאוד מרוצים אחרי שחיברו ניצחון שני ברציפות שכלל גם הוא שמירה על רשת נקייה והתרחקו מהתחתית בדרך להבטחת ההישארות בליגת העל.



שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים בסיום (דני מרון)


בתוך כך, המשטרה עצרה אוהדים משני המחנות לאחר ההתפרעויות ביציעים. הקהל הצהוב הדליק אבוקה ביציע לאחר הגול של אחמד עאבד, הקהל האדום זרק מוטות של דגלים אל כר הדשא. 


ניר קלינגר (דני מרון)
 



קובי רפואה (דני מרון)


הרכבים
בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, דוד קלטינס, טל כחילה, טל בן חיים, עוז ראלי, אנתוני אנאן (פרדי פלומיין 65), דן איינבינדר, גדי קינדה (אור אינברום 90), יוסי בניון (מיחאי וודוץ 81), עידן ורד, אנתוני וארן.


הפועל תל אביב: רובי לבקוביץ', עידן כהן, אדי גוטליב, אוראל דגני, מרווין פירסמן, ניר לקס, קלאודמיר פריירה, קאיו אלבס (עמנואל בואטנג 74), רמזי ספורי, רועי זיקרי (ג'וזף גנדה 66), נריוס ואלסקיס (אחמד עבד 56).



משה חוגג ואלי אוחנה (דני מרון)


מהלך המשחק

האדומים פתחו טוב יותר כשבדקה הרביעית הגיעו להזדמנות הראשונה שלהם. רועי זיקרי בעט כדור חזק מתוך הרחבה ואיתמר ניצן הדף לקרן. קאיו כמעט כבש מכדור הקרן אבל אנתוני אנאן הציל מקו השער ומנע פיגור מוקדם מהירושלמים. 



קלאודמיר פריירה (דני מרון)


חמש דקות לירידה להפסקה, המארחת הגיעה להזדמנות המשמעותית הראשונה שלה. גדי קינדה מצא את דן איינבינדר לבד בתוך הרחבה אך האחרון בעט מקרוב גבוה מעל השער של רובי לבקוביץ' והחמיץ ברשלנות.  
 





דן איינבינדר כועס על עצמו לאחר ההחמצה (דני מרון)
 



דן איינבינדר מול ניר לקס (דני מרון)

 


אנתוני וארן ואדי גוטליב (דני מרון)




אנתוני אנאן (דני מרון)


חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה, קלאודמיר פריירה הגביה כדור נהדר לרחבה שמצא את הראש של מרווין פירסמן שנגח לתיבת החמש ונריוס ואלסקיס עט אל הכדור אך פספס מקרוב את המסגרת. 




מרווין פירסמן ודוד קלטינס (דני מרון)



טל בן חיים (דני מרון)


בדקה ה-52 האוהדים האדומים זרקו מהיציע מוטות אל כר הדשא. בדקה ה-62, כדור חופשי של גדי קינדה מצא את הראש של טל כחילה בתוך הרחבה, הבלם נגח אחורה והכדור שלו עבר בסמוך לקורה. 



דגל אדום שהושלך מהיציע של הפועל תל אביב (דני מרון)



עידן כהן (דני מרון)



בדקה ה-76, רמזי ספורי בעט פעמיים מתוך הרחבה אבל איתמר ניצן ביכולת אדירה הדף את שתי הבעיטות והשאיר את קבוצתו במשחק. בדקה ה-91 אחמד עאבד כבש מתוך הרחבה וניצח עבור האדומים את המשחק. 



שחקני הפועל תל אביב חוגגים בסיום (דני מרון)








































 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי