מכה לבני יהודה: אמיליוס זובאס ייעדר נגד מכבי תל אביב

אמיליוס זובאס
אמיליוס זובאס | אודי ציטיאט

יוסי אבוקסיס יצטרך להסתדר ללא השוער הראשון שלו נגד מוליכת הטבלה. יהונתן שאבי צפוי לפתוח במקומו. בקבוצה מקווים להאריך את חוזהו של שי קונסטנטין אך עדיין קיימים פערים.

(גודל טקסט)

אמיליוס זובאס, שוערה הליטאי של בני יהודה, פצוע ברגלו ולא יכלל בסגל הקבוצה למשחק החוץ ביום שני, נגד מוליכת הטבלה, מכבי תל אביב. זובאס סובל מכאבים בברכו והצוות הרפואי של הקבוצה כבר הבין שלא יצליח להכשיר אותו עד למשחק. מי שיפתח במקומו בין הקורות, הוא שוער המשנה יהונתן שאבי, שכבר שיחק העונה מספר משחקים ואף הציג יכולת טובה מאוד.

בני יהודה, מגיעה למשחק, אחרי שני הפסדי ליגה רצופים, לבני סכנין וקרית שמונה. הכתומים איבדו גובה בשבועות האחרוניםן, וינסו לסיים את העונה הסדירה במקום הרביעי או החמישי. המאמן יוסי אבוקסיס, עשוי לערוך מספר שינויים בהרכב, כאשר קרלוס קוויאר ותאמבי סגס שסיים לרצות עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים, עשויים לחזור להרכב הפותח.

קוויאר צפוי להחליף את עמית ביטון במרכז ההגנה וסגס יכנס על חשבון יובל אשכנזי או איסמעילה סורו, שירדו לספסל. בתוך כך, נערכות בשבועות האחרונים, שיחות עם דולב חזיזה ושי קונסטנטין, בנוגע להארכת החוזים שלהם לעונות הבאות. השיחות עם חזיזה מתקדמות מאוד והצדדים קרובים לסיכום, לקראת חוזה לשנתיים נוספות במדים הזהובים.

בנקרה של קונסטנטין, יש כרגע פערים, אם כי במועדון מעריכים שבסופו של דבר, יהיה אפשר לגשר עליהם והמגן שעשה העונה קפיצת מדרגה משמעותית, יאריך גם הוא את חוזהו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי