בנתניה מודים: "המשחק הזה הוכיח שאסור להוריד את הרגל מהגז"

שחקני נתניה בהלם
שחקני נתניה בהלם | אודי ציטיאט

המאמנים בחרו לדחוף במחצית ולא לגעור: "רוצים לחזור להיות נתניה". בקבוצה צפויים לפתוח את מכירת המנויים לפלייאוף ביומיים הקרובים. מחמאות למלמד: "אקס פקטור בליגה הזאת". פיניש סימן כמטרה את הכרטיס לאירופה

(גודל טקסט)

במכבי נתניה קיבלו אמש נורת אזהרה גדולה לגבי משחקי הפלייאוף העליון כשכמעט ורשמו הפסד ראשון מאז המחזור ה-17, אלא שמחצית שנייה משופרת נגד הפועל חדרה אפשרה ליהלומים לצאת עם נקודה ולהשיג תיקו 2:2  בזכות צמד של גיא מלמד. בנתניה מרוצים מהאופי שהפגינו אך את המחצית הראשונה יעדיפו לשכוח, כשירדו למחצית בפיגור 2:0 לאחר אחת המחציות החלשות ביותר שלהם העונה, מה שהביא לשריקות בוז מהקהל.





"הייתה לנו מחצית ראשונה שהיא לא פחות מבושה", זו לא מכבי נתניה", אמרו שחקנים במועדון. "הראינו אופי במחצית השנייה ואת הביחד של הקבוצה הזו. הוכחנו שאי אפשר לנצח אותנו בקלות. מצד שני, המשחק הזה הוכיח שאם לא נשים את הרגל על הגז, אנחנו יכולים להתדרדר בשנייה כי לקבוצה הזו אין את הכישרון של חיפה, ב"ש או מכבי ת"א. הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה ירדו למקום השלישי אתמול לאור הניצחון של מכבי חיפה.


צוות המאמנים ערך שני חילופים במחצית כשהכניס את אביב אברהם ומוטי ברשצקי, והאחרון החזיר בבישול לשער המצמק של גיא מלמד. "אנחנו רוצים לחזור להיות אותה מכבי נתניה ואנחנו נמדדים כל שבוע באתגר. תשכחו מהמחצית הראשונה. אנחנו נתקן אותה בוידאו. יש מחצית שנייה שנצטרך לתקן אותה", אמרו המאמנים במחצית לשחקנים, שאהבו את העובדה כי צוות המאמנים בחר שלא לגעור בהם אלא לתמוך.



מלמד. העבודה הקשה משתלמת (אודי ציטיאט)


מלמד עצמו שבר בצורת ארוכה כשכבש לראשונה בליגה מאז המשחק בסוף הסיבוב הראשון מול הפועל ת"א, וזכה למחמאות מאנשים במועדון: "השבוע היו לשחקנים יומיים חופש. אותו גיא מלמד, ששיחק חמש דקות מול בית"ר, החליט שהוא מוותר על החופש ומגיע להתאמן. הוא קרא למאמן הכושר יניב מדר והחליט שהוא עובד על הדברים שהוא צריך לשפר. לפעמים יש שכר לעמל קשה והשכר הזה הגיע. גיא הוא אקס פקטור לא רע בנתניה אלא בכל הליגה. לפעמים יש תקופות פחות טובות והתפקיד שלנו כמאמנים הוא לדעת מתי להכניס אותו. מי שעובד קשה מצליח פרגן", פרגן בסיום שי ברדה.
 

עם סיום המשחק התעמת החלוץ פאטוס בצ'יראיי עם אחד משחקני חדרה, כשהבלם דודי תירם הפריד בין הצדדים לפני שהעימות יחריף. הקשר האלבני יחמיר היקה, שוב לא הרשים והוחלף במחצית אך בנתניה עדיין מגלים סבלנות איתו והבהירו כי הם מודעים לבעיית הכושר הגופני של הקשר, שלא שיחק בחמשת החודשים שקדמו להגעתו למועדון.

בעניין אחר, בקבוצה אישרו את הפרסום על כוונתם למכור מיני מנויים למשחקי הפלייאוף העליון, כשכבר ביומיים הקרובים צפויה להיפתח המכירה, לקראת משחק הבית הראשון, שיהיה הראשון מבין עשרת המשחקים שנותרו עד לסיום העונה, ככל הנראה נגד הפועל באר שבע.



שחקני מכבי נתניה. מחצית ראשונה חלשה מאוד (אודי ציטיאט)


"התחלנו את המחצית הראשונה לא טוב, לא עשינו את הדברים הבסיסיים שלנו וזה מה שקורה", הודה בסיום הקשר סתיו פיניש. יש לנו את הלחם והחמאה שלנו שזה לחץ אחרי איבוד כדור, ולחץ על כל המגרש. כשאנחנו לא עושים את זה, זה מה שקורה. מצד שני, במחצית השנייה הראנו את מה שאנחנו באמת יודעים. נצטרך להבין למה זה קורה.


על הרצון להוכיח במחזור הסיום את הספורטיביות של הקבוצה: "התעסקנו בעצמנו כך שזה לא ישב לנו בראש. כל אחד במחצית עשה חושבים לעצמו וניסה להבין למה שיחקנו פחות טוב. אני שמח שהוכחנו במחצית השנייה שיש פה קבוצה של גברים ואני מאמין שאם היו כמה דקות נוספות גם התוצאה הייתה אחרת".


על משמעות המשחק לקראת משחק הגביע נגד הפועל חדרה: "אנחנו ידענו שזה לא הולך להיות קל. חדרה קבוצה טובה. אני חושב שבכדורגל במשחק אחד הכל יכול לקרות. אני מאמין בקבוצה שלנו. יש ימים שזה פחות הולך. אבל חצי גמר זה חצי גמר ונגיע אליו במוכנות שיא".



אוהדי מכבי נתניה. מכירת המינויים לפלייאוף תחל בקרוב (אודי ציטיאט)


על משחקי הפלייאוף העליון: "כל משחק הוא גמר גביע בפני עצמו. אנחנו רוצים להשיג את המטרות שלנו ובשביל זה נצטרך להחזיר את הרעב והתשוקה כמו במחצית השנייה. נצטרך לבוא כבר במשחק הראשון בפלייאוף בשבוע הבא ולהחזיר את שלוש הנקודות שאיבדנו מול חדרה. אין ספק שהמטרה שלנו להשיג מקום באירופה. בתחילת העונה חשבו שנהיה למטה ולאט לאט המטרות השתנו. הדרך ארוכה ואנחנו צריכים להיות צנועים ורעבים כי זה ממש לא יבוא בקלות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי