חושבת קדימה: הפועל ת"א מימשה את האופציה על בואטנג

עמנואל בואטנג
עמנואל בואטנג | עדי אבישי

האדומים שרשמו ניצחון חוץ בטדי מרגישים פספוס: "מדובר, קבוצת פלייאוף עליון לגיטימית". קובי רפואה אמר: "אנחנו היחידים שלא הפסדנו למכבי ת"א". הגנאי חתם ל-4 שנים, אך הקבוצה תוכל לשחרר אותו בכל קיץ

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב השיגה אתמול ניצחון חוץ ראשון העונה וחיברה שני ניצחונות רצופים לראשונה בליגה לאחר ניצחון באצטדיון טדי על בית"ר ירושלים 0:1 אמש (שבת) משער הניצחון של אחמד עבאד בדקה ה-90.

חגיגות שחקני הפועל תל אביב הזכירו את הניצחון הקודם בחודש מאי 2010 משער האליפות של ערן זהבי, השחקנים באדום חגגו בהתלהבות ובריקודים מול 3,300 אוהדים אדומים ובמקביל חטפו מטר יריקות, קללות וזריקת חפצים מכיוון אוהדי בית"ר ירושלים שלא השפיעו על של השמחה של חבורתו של המאמן קובי רפואה אשר הקדיש את הניצחון לאשתו שחגגה אתמול יום הולדת.

גורם בכיר בקבוצה דיבר על פספוס ענק של העונה כולה: "התחושה הכללית היא של איבוד המשימה כי הפועל תל אביב היא קבוצת פליאוף עליון לגיטימית וחבל שאנחנו לא במאבק על הכרטיס לאירופה. רק שתי נקודות היו חסרות להגיע למעלה ולצמד למפגשים נוספים נגד מכבי תל אביב". בקבוצה יש הטוענים כי מהלך הפיטורין של קובי רפואה והחלפתו באופיר חיים היא הסיבה לזעזוע שעבר על השחקנים שאיבדו את השקט ויצרו לחץ במתחם חודורוב שעלה בהשתתפות בפלייאוף התחתון.


"אנחנו הקבוצה היחידה שלא הפסידה למכבי תל אביב". קובי רפואה מרוצה (דני מרון)

המאמן קובי רפואה אמר: "אני מרגיש את תחושת הפספוס ויש לי מה להגיד. סיכומים עושים בסוף העונה. אני לא עושה תחרות עם אף אחד שהפועל תל אביב היא הקבוצה היחידה שלא הפסידה למכבי תל אביב".

על המשך תפקידו בהפועל ת"א בעונה הבאה: "השאיפה של כל מאמן היא לאמן במועדון גדול והפועל תל אביב הוא לא גדול הוא מועדון ענק. כשחקן כדורגל כששיחקתי נגד בית"ר ירושלים, מכבי תל אביב חיפה והפועל תל אביב תמיד רציתי להיות בצד השני של הגדולות".

על תביעות פיפ"א והעונשים שבדרך: "לא רק אני, כל הצוות החל מהדובר ועד העוזרים שלי שומרים על השחקנים שיהיו בראש נקי וכלום לא נכנס לחדר ההלבשה והאימונים. יש עוד דרך ארוכה להתמודד מול פיפ"א ולא מורידים כל כך מהר שש נקודות ולכן נשאיר את הנושא למי שעוסקים בכך".


"הפועל תל אביב הוא מועדון ענק" (דני מרון)

"אין מה להוריד את השחקנים לקרקע אחרי הניצחון לנצח זה כיף ובכדורגל המודרני אני לא מאמין בדיבורים של להוריד לקרקע. יש עוד 21 נקודות ונגיע לכול משחק כדי לנצח".

גורמים בקבוצה טוענים כי מלבד הקפטן אוראל דגני ראויים להזמנה לנבחרת לקראת המשחקים נגד סלובניה ואוסטריה גם רובי לבקוביץ', ניר לקס ורמזי ספורי.

שוער המשנה אריק ינקו נפצע באימון סוף השבוע בברכו ומסתמן שהוא נפגע במניסקוס וכבר אתמול הוזעק אל ספסל המחליפים השוער השלישי מועיין חלבי אשר הגיע מאיכסל. ינקו שאיבד לאחר המחזור הראשון של העונה את מקומו בהרכב לרובי לבקוביץ' יעבור ב-36 השעות הקרובות בדיקת אולטרסאונד ומסתמן שיהיה אמור לעבור התערבות רפואית של אורטוסקופיה אשר תשבית אותו לפחות לארבעה שבועות.

בתוך כך, הפועל תל אביב מימשו את האופציה על עמנואל בואטנג שהחתימה אותו לארבע עונות. בכל עונה מבין הארבע הנוספות בחוזהו תהיה לו העלאה של בין 10 ל-20 אחוזים ולקבוצה תהיה אופציה להשתחרר ממנו בכל קיץ. העונה הרוויח הגנאי 30 אלף יורו.



הפועל תל אביב מימשה את האופציה על עמנואל בואטנג (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי