אבוקסיס: "אנחנו רוצים להילחם על אחד המקומות לאירופה"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

המאמן לא חושש ממשחק נגד מכבי תל אביב. "בכדורגל צריך לעבוד על המגרש ופחות לדבר". השוער זובאס שסובל מכאבים צפוי לקבל מנוחה, עמית זנטי צפוי לשחק. הכתומים מגיעים אחרי שני הפסדים רצופים

(גודל טקסט)

לאחר שנוצחה בשני משחקי הליגה האחרונים שלה, בני יהודה תתארח מחר (שני, 21:00) אצל המוליכה מכבי תל אביב במטרה לקטוע את רצף ההפסדים ולסיים את העונה הסדירה במקום הרביעי. הזהובים, שהעפילו לחצי גמר גביע המדינה, ינסו לשפר עמדות במהלך הפלייאוף העליון כאשר המטרה המוצהרת היא כרטיס לאירופה בסיום העונה. נזכיר ששתי הקבוצות יפגשו גם במעמד חצי גמר גביע המדינה.


השוער הליטאי, אמיליוס זובאס, סובל מכאבים בברכו וצפוי לקבל מנוחה. זובאס קיבל לפני מספר ימים זריקה לשיכוך כאבים ועל פי הודעה שיצאה מהמועדון, הוא יערוך מבחן כשירות לפני המשחק. שוער המישנה יהונתן שאבי, שצפוי לפתוח בין הקורות, תורגל אמש יחד עם שחקני ההרכב הפותח, כאשר המאמן יוסי אבוקסיס, צפוי לערוך מספר שינויים נוספים בהרכב. הבלם הספרדי קרלוס קוויאר, אמור לפתוח, במקום עמית ביטון שיירד לספסל, כשגם דולב חזיזה, עשוי לאבד את מקומו, לאחר שבתרגול הטקטי אמש, קיבל עמית זנטי, את גופיית ההרכב, לצידם של מאוויס צ'יבוטה ויאקוב סילבסטר. תאמבי סגס, סיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים וצפוי לשוב להרכב.

 

"אנחנו צריכים לשפר הרבה דברים מהמשחקים האחרונים שלנו", אמר המאמן יוסי אבוקסיס לקראת המשחק, נגד האלופה שבדרך, מחר בנתניה. "נכון שנגד קרית שמונה, פתחנו טוב, אבל לא כבשנו ואנחנו צריכים להיות גם יותר מרוכזים במשחק ההגנה שלנו. אנחנו סופגים לאחרונה יותר שערים בניגוד לתחילת העונה אז היינו יותר מרוכזים. נצטרך לשפר את הנקודה הזו".



זובאס. צפוי לנוח בשל כאבים בברכו. (מאור אלקסלסי)



על המשחק נגד מכבי: "מה שמכבי תל אביב עושים העונה זה מדהים וברור שמגיע להם כל הכבוד על זה. מצד שני, אנחנו באמת מאמינים שאנחנו יכולים לעשות משהו במשחק הזה, כי אנחנו לא מוותרים. נכון שמכבי פייבוריטים, אבל במשחק אחד, אם נבוא מוכנים ונהיה מרוכזים ונביא את המשחקים הטובים שלנו העונה, אז נוכל לחזור עם תוצאה טובה".

 

על המפגש עם מכבי בחצי גמר הגביע: "הדרך עוד ארוכה עד שנפגוש אותם בחצי הגמר, יש עוד משחקים עד אז ופגרה באמצע, אז אנחנו מסתכלים רק על המשחק הזה ורוצים לסיים את העונה הסדירה, בטעם טוב, כי אם נסכם את כל העונה הסדירה אז אני חושב שאנחנו עשינו משהו יפה מאוד ואם נסתכל לאחור ונראה אילו קבוצות מצוינות עם תקציבים גבוהים לא נכנסו לפלייאוף העליון, בעוד שאנחנו וחדרה כן שם, זה סיפור יפה מאוד. אבל אמרתי לשחקנים שאנחנו לא מסתפקים בזה ואנחנו ממשיכים ורוצים להתקדם בטבלה. אמרתי לשחקנים, שגם מקום רביעי השנה עם סיכוי טוב להגיע לאירופה ונעשה את המקסימום להיות שם".

 

על המטרה של הקבוצה לקראת הפלייאוף: "אני לא אגיד עכשיו שהמטרה היא לסיים במקום החמישי, או השישי. המטרה היא להתקדם ולהגיע לאחד המקומות, שתיים עד ארבע, כי במקום ראשון כמובן שלא נהיה. אחרי שהגענו לפלייאוף ואנחנו שמחים וגאים במה שעשינו, אנחנו יודעים שנשארו לנו 11 משחקים וננסה להגיע לאחד המקומות שמובילים לאירופה. אנחנו לא באים להעביר את הזמן עד הגביע ולא רוצים חודשיים וחצי של גארבג' טיים. רוצים להילחם על אחד המקומות לאירופה".



אבוקסיס. רוצה להילחם על המקומות לאירופה (מאור אלקסלסי)

 

על עתידו המקצועי במועדון: "כיף לי פה ואני נהנה, מכל המערכת, מהבעלים, מהצוות שלי ומהשחקנים, אז יש רצון של שני הצדדים וזה כיף. אנחנו רוצים לסיים את העונה הזאת קודם כל ואז לדבר על מטרות לעונות הבאות. אני לא אוהב לדבר על מטרות ארוכות טווח. כמובן שאנחנו רוצים להשתפר ולהיות יותר טובים, כמו שבעונה שעברה עשינו עונה טובה ואף אחד לא האמין שגם העונה נעשה עונה לא פחות טובה ואפילו יותר, עם חצי גמר הגביע. בכדורגל צריך לעבוד במגרש ופחות לדבר".

 

על פגרת הנבחרות הקרובה וזימון שחקנים מקבוצתו לסגל הנבחרת: "אני אף פעם לא אהבתי להתערב בזימונים של מאמנים אחרים, זה לא פייר. אני חושב שהם רואים  את כל השחקנים, מי טוב ומי לא. מה שנשאר זה לקוות ששחקנים שלנו יקבלו זימון ואז נשמח ואם לא אז נכבד את ההחלטות של המאמנים".


 הרכב משוער: יהונתן שאבי (אמיליוס זובאס), שי קונסטנטין, איציק עזוז, קרלוס קוויאר, דן מורי, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, תאמבי סגס, עמית זנטי, מאוויס צ'יבוטה, יאקוב סילבסטר
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי