אלון: "רעננה קבוצה קטנה". דסה נשפט ל-20 ימי מחבוש

אור דסה
אור דסה | אריאל שלום

הבעלים דיבר בתוכנית הספורט של 103FM: "הרגליים שלי על הקרקע ואני די מרוצה מהמיקום שלנו" הקשר ברח מריתוק, עלול להחמיץ את פתיחת הפלייאוף העליון

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

אור דסה עלול להחמיץ את משחק פתיחת הפלייאוף התחתון של הפועל רעננה נגד בני סכנין לאחר שהקשר נשפט ל-20 ימי מחבוש לאחר שברח מהבסיס בזמן ריתוק. דסה, שנשפט תחילה בשל הופעה מרושלת, עזב כאמור את היחידה ללא אישור בזמן ריתוק והסתבך. לאנשי הפועל רעננה, שנמצאים בקשר עם מפקדיו של השחקן, נאמר שהנושא יטופל בהליך פנימי. 

אשר אלון, בעלי הפועל רעננה, התראיין הערב (שלישי) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לשיטת הפלייאוף בליגת העל ומצבה של הקבוצה.

על החלוקה לפלייאוף עליון ופלייאוף תחתון: "אם הייתה להפועל רעננה קבוצה טובה, אז היינו בפלייאוף עליון. ייצא לי לארח עכשיו קבוצות עם קהל כמו בית"ר ירושלים והפועל תל אביב בפלייאוף התחתון. כמה אוהדים יגיעו? תלוי בתוצאות. אי אפשר לעשוות שלושה סיבובים – זה המון משחקים.

"לפני שנתיים או שלוש כזה לא רק פלייאוף תחתון ועליון, אלא היה גם קיזוז שחתך לקבוצות נקודות. אתם יודעים מה? אולי אנחנו צריכים לעשות מחשבה נוספת ולראות באמת האם שלושה סיבובים זה פתרון ראוי לדבר הזה. אני לא רואה פסול בחלוקה לפלייאוף עליון ותחתון. נכון שיש משחקים שקבוצות כבר בחוף הים, אבל זה יקרה גם במתכונת של שלושה סיבובים. לא הייתה מחשבה על זה, לא ישבנו ודיברנו על זה עדיין. אף אחד לא דיבר על זה – לא היה שום דיון. מעבר לעשר או 12 קבוצות? זה כבר משהו אחר"ץ

העונה הסדירה שעברה על רעננה: "החמצה שאנחנו לא בפלייאוף העליון? לא, אם היינו מגיעים לשם זה היה הדובדבן שבקצפת. לא היינו שם, לא היינו קרובים, בסוף נוצרה איזה סיטואציה שהיינו יכולים לעלות, אבל לא ניצחנו את הפועל חיפה, חדרה עשתה תיקו וזה נגמר. זה הכדורגל ואנחנו קבוצה קטנה שתמיד תישאר כזו. אנחנו חלק מ-14 קבוצות והמקום שלנו הוא בפלייאוף התחתון. מצבנו די טוב ויש לנו עוד שבעה משחקים שכל אחד מהם עלול להיות גורלי. אני די מרוצה מהמיקום שלנו ומהעונה שהייתה. ברור שיכול להיות יותר טוב, אבל הרגליים שלי על הקרקע ואני יודע מי זו הפועל רעננה. הכל בסדר מבחינתי".


שחקני הפועל רעננה. אשר אלון די מרוצה (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי