שון גולדברג בספק נגד בית"ר ירושלים, דילמוני יקבל הזדמנות?

שון גולדברג
שון גולדברג. יחזור להפועל חיפה? | אריאל שלום

המגן סובל מרגישות במפשעה וינסה לחזור לאימונים מלאים. אזולאי יהיה בסגל רק נגד הפועל תל אביב, מיטרבסקי יחליף את תמאש המוצהב. במועדון מקווים להכנסה מהמשחקים הקרובים שתפצה על אי ההעפלה לפלייאוף העליון

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק ביום ראשון נגד בית"ר ירושלים. במועדון רוצים להבטיח מוקדם ככל שניתן את ההישארות בליגה, והדרך מתחילה בניצחון כבר במחזור הקרוב, במיוחד שמדובר במפגש עם מאמנם לשעבר ניר קלינגר. "יש פיקנטריה סביב המשחק, אבל מה שבאמת מעניין אותנו זה הניצחון" אמרו במועדון.

הקבוצה תגיע למשחק ללא הבלם גבריאל תמאש המוצהב, וריקי מיטרבסקי יפתח במרכז ההגנה לצידו של ניסו קפילוטו. מי שעוד נמצא בספק למשחק הוא המגן שון גולדברג שסובל מרגישות במפשעה ולא התאמן בתחילת השבוע. גולדברג ינסה להתאמן היום (רביעי) ומחר ואם יצליח להשלים את האימונים יפתח, אך אם לא יהיה כשיר יהיה זה חן דילמוני שיקבל את ההזדמנות שלו בהרכב הקבוצה. שחקן נוסף שחוזר לאימונים אבל לא ישחק נגד הקבוצה מהבירה הוא הקשר שלומי אזולאי. האחרון עבר ניתוח בתוספתן והתקשה לחזור קודם לכן, אך כעת נראה כי בריא ועשוי להיות כשיר למחזור הבא נגד הפועל תל אביב.

בנושא אחר, בחיפה מקווים כי קהל גדול יגיע למשחק נגד בית"ר וזה ייקל מעט על תקציב הקבוצה בעקבות אי ההעפלה של חיפה לפלייאוף העליון. "בשני המשחקים הקרובים נגד בית"ר והפועל תל אביב יש לנו אפשרות להקל בהפסד התקציבי בעקבות הירידה לפלייאוף התחתון", אמרו בחיפה.

שון גולדברג. ינסה לחזור לאימונים (אריאל שלום)
שון גולדברג. ינסה לחזור לאימונים (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי