קלינגר יישאר להשגחה בבית החולים, זהבי חתם עד 2023

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים חש ברע באימון ופונה לאיכילוב, שם עבר סדרה של בדיקות מקיפות. ניסן יחזקאל צפוי להחליפו על הקווים נגד הפועל חיפה. הבלם הצעיר האריך חוזה בארבע שנים: "מודה על האמון והרצון להמשיך יחד"

(גודל טקסט)

השבוע הקשה שעובר על ניר קלינגר, במהלכו ביקש להתפטר וסורב, קיבל תפנית כואבת ולא צפויה: במהלך אימון הבוקר אתמול (רביעי) מאמן בית"ר ירושלים חש ברע ופונה לבית החולים איכילוב. קלינגר היה מקורר בימים האחרונים עם חשש לדלקת ריאות, והבוקר כחלק מסדרת הבדיקות שעבר הוחלט להעביר אותו סדרת בדיקות מקיפות בהן לא נמצאו ממצאים כלשהם.

קלינגר נשאר בהשגחה בהוראת הרופאים אך ייתכן שישוחרר עוד היום או מחר בבוקר, ועדיין לא ברור אם יגיע עם הקבוצה למשחק בסמי עופר. אם ייאלץ להיעדר, מי שיעמוד במקומו על הקווים הוא עוזר המאמן ניסן יחזקאל. כידוע, רק בתחילת השבוע הציע קלינגר את התפטרותו בעקבות הכישלון להיות חלק מהפלייאוף העליון, אך הבעלים משה חוגג סירב לכך והצהיר שהמאמן יישאר לכל הפחות עד תום העונה.

ולחדשות מעט שמחות יותר בבירה: המועדון הודיע רשמית על הארכת חוזהו של הבלם הצעיר אור זהבי עד קיץ 2023. זהבי, שיחגוג 23 בחודש הבא, הפך העונה לשחקן הרכב כשתפס את מקומו של טל כחילה במרכז ההגנה, מיד אחרי שהגיע מהפועל ירושלים בתחילת העונה. "אור עשה קפיצת דרך משמעותית ואנו רואים בהחתמתו של אור כשחקן בעל פוטנציאל חלק מהאסטרטגיה של המועדון ובניית התשתית המקצועית על שחקנים מוכשרים תוצרת בית", נמסר מבית"ר ירושלים. זהבי עצמו אמר לאתר הרשמי של בית"ר ירושלים: "אני מודה לבעלים משה חוגג, לאוחנה ולמוני ברוש על האמון והרצון להמשיך יחד, יאללה בית"ר!".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי