יעקב בוזגלו: "לא יודע להעריך מה הסיכויים שמאור יישאר בבית"ר"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

הקשר יסיים חוזה בקיץ ועדיין לא קיבל הצעה חדשה, אביו מבהיר שכל האפשרויות פתוחות: "נמתין לסוף החודש ונקבל החלטות. אין מועדון בישראל שלא רוצה את מאור"

(גודל טקסט)

מאור בוזגלו, קשרה של בית"ר ירושלים, סיים לרצות עונש הרחקה של שלושה משחקים וצפוי לשוב להרכב הקבוצה כבר במשחק החוץ נגד הפועל חיפה ביום ראשון. הקשר יסיים את חוזהו בבירה בסיום העונה ונכון לעכשיו לא ברור אם ימשיך בקבוצה עונה נוספת, או שגם הוא יהיה חלק מהמהפכה המתוכננת בבית וגן בעקבות הכישלון המקצועי של הקבוצה.


בשיחה לספורט1, אביו של השחקן, יעקב בוזגלו, מבהיר שכל האפשרויות עומדות על הפרק: "אמרו לנו בבית"ר שנדבר בחודש מרץ. הנה הגיע חודש מרץ ועבר כבר כמעט חצי חודש ועדין לא דיברו איתנו". סיפר האב  "נמתין לסוף מרץ ונקבל החלטות. יש לנו עוד שבעה משחקים לפחות להיות יחד, אנחנו ממש לא ממהרים. יש למאור דרכון פורטוגלי, אז אנחנו לוקחים את הזמן וכל האופציות פתוחות. נעשה רק מה שטוב למאור. גם אם קיבלתי הצעות וגם אם לא, זה ממש לא רלוונטי כרגע".


"אנחנו ממתינים בסבלנות, כפי שהתחייבנו בפני בית"ר, כמו שהבטחנו וכפי שהתחייבו אלינו. על פי חוק אנחנו רשאים לנהל משא ומתן החל מחודש ינואר, כי אנחנו מסיימים חוזה בסיום העונה. כמובן שאני מגשש, אני לא יושב בחיבוק ידיים, הרי זה התפקיד שלי. אני אחכה לשמוע לא ואז אשבור את הראש? ממש לא. מגששים פה ושם, שומעים שם ופה".



"כמעט חודש וחצי לא דיברו איתנו" (אודי צטיאט)


בוזגלו האב אף חשף הצעה הקודמת שקיבל מהבעלים של הקבוצה: "לפני חודש ומשהו, שאל אותי משה חוגג אם אנחנו יכולים להאריך בעוד שנתיים את ההסכם הקיים, הודעתי לו חד משמעית שלא ושאין על מה לדבר ובזה זה נגמר. מאור בוזגלו היה אחרי "תאונה", בתחילת העונה, הוא לא היה מאור בוזגלו רגיל. מאור בוזגלו בריא ורגיל, לא מדבר בכלל עם מועדון, על הסכומים שסגרנו, כולם יודעים את זה. אבל כשאתה אחרי תאונה, אין לך ברירה, אתה לוקח אוויר, בודק לגופו של עניין ואומר לעצמך, אני אתן עוד עונה ואחזור לעצמי. אתה לא יכול להשליך את מה שהיה בעבר להווה, אבל זכותם להציע".


כנשאל האם הוא מרגיש שבבית"ר רוצים לראות את הקשר אצלם גם בעונה הבאה והשיב: "אין מועדון בישראל שלא רוצה את מאור, כולל כל מי שאתה מעלה על הדעת. לכן זו שאלה שאני בכלל לא מתייחס אליה, כי זה עניין של עלויות. לכל אחד יש את החישובים והשיקולים שלו. גם אם מאור רק עולה מהספסל, כבר כדאי לכל קבוצה להחתים אותו. לדעתי, הוא היה ונשאר השחקן הכי טוב בארץ. כל מי שרוצה יכול להתווכח עד מחר, אבל זאת דעתי".


"אני לא יודע להעריך את הסיכויים לגבי ההישארות של מאור בבית"ר", הוסיף אבא בוזגלו. "העובדות הן שאפשר לי לנהל מו"מ עם מי שאני רוצה מינואר, ועדיין לא היתה ממש פנייה רצינית ומכובדת מבית"ר, אז כנראה שיש להם את השיקולים שלהם ואני יכול להבין אותם. כנראה הכל עניין של תחשיבים שלהם. קבוצה שיהיה לה תקציב נמוך, לא תוכל להחזיק את מאור, בוודאות ואנחנו לוקחים את הדברים בחשבון. ברגע שאני אבין שהכל פתוח בפניי, אז התפקיד שלי לגשש ולהחליט מה הכי טוב למאור".



"לא קיבלנו הצעה מכובדת מבית"ר" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי