דריכות במכבי פ"ת לקראת ק"ש: "שום דבר עדיין לא סגור"

גיא לוזון
גיא לוזון | עדי אבישי

אדהנני ואלבז צפויים להמשיך לקבל קרדיט: "עוד לא השלמנו את המשימה", גיא לוזון ערך אסיפת וידאו על הניצחון נגד אשדוד. הקבוצה תערוך טקס לדב להב ז"ל במשחק הבית הבא ותשתתף במיזם "זמן מגרש"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה המשיכה הבוקר (חמישי) בהכנותיה לקראת המשחק החשוב בפתיחת הפלייאוף התחתון נגד קריית שמונה (ראשון ב-19:00), כשבקבוצה רוצים לצבור ניצחון נוסף במטרה להתקרב להבטחת המקום בליגת העל בעונה הבאה.

"אמנם ניצחנו את אשדוד ופתחנו פער של שש נקודות מהקו האדום, אבל אנחנו יודעים שעדיין שום דבר לא סגור. דברים בתחתית יכולים להשתנות בשנייה ואנחנו נצטרך להיות מרוכזים ולא לחשוב שהשלמנו את המשימה", אמרו במועדון.

המאמן גיא לוזון ערך לשחקניו אסיפת וידאו שעסקה במשחק הניצחון בתחילת השבוע אשדוד ועבר עם חניכיו על הדברים החיוביים והשליליים שקרו במשחק. על פי התרגול הראשוני שנערך הבוקר באימון, לוזון מתכוון לתת את הקרדיט לאותם 11 שפתחו בראשון, כאשר אלי אלבז, שכבש את השער הראשון, ימשיך לקבל את הקרדיט בהתקפה, כאשר גם עידן אדהנני, שזכה למחמאות, יעלה שוב בחלק ההגנתי.


ימשיך בחוד. אלי אלבז (עדי אבישי)

בעניין אחר, בקבוצה יכבדו את זכרו של דב (ברלה) להב, כאשר במשחק הבית הבא מול הפועל רעננה, בפתח תקווה צפויים לערוך טקס למי שהיה שחקן העבר של המועדון וכרוז הקבוצה בעשור הקודם.

בתוך כך, פ"ת תשתתף במיזם "זמן מגרש" של מפעל הפיס ומנהלת הליגות לכדורגל, אשר מטרתו להנגיש את חווית הכדורגל לילדים מיישובי הפריפריה. במסגרת המיזם, אשר יסובסד, יגיעו אותם ילדים למשחקי הבית של הקבוצה כאשר עד כה נרשמו לפרוייקט למעלה מ-21,000 ילדים מכ-120 רשויות מקומיות.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי