במכבי חיפה מאמינים כי וייסמן יחתום על חוזה חדש בשבוע הבא

שון וייסמן
שון וייסמן | צילום: ערן לוף

במועדון הגישו הצעה נוספת עם החלוץ וממתינים לתשובתו. בלבול ערך אסיפה עם השחקנים והדגיש את כניסת ה-VAR למשחקים. פריי: "רוצה להוביל את מכבי חיפה לאירופה"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תערוך היום (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר נגד בני יהודה (20:15, שידור ישיר בספורט4). במועדון רוצים לסיים את העונה במקום השני ומעוניינים לפתוח את הפלייאוף העליון עם ניצחון, במיוחד כאשר מדובר ביריבות הישירות לצמרת. "בני יהודה היא קבוצה טובה ומאומנת, אבל אם אנחנו רוצים להשיג את המטרה שלנו העונה נצטרך לנצח כל קבוצה בבית שלנו", אמרו בחיפה.

לראשונה תגיע מערכת ה-VAR לכדורגל הישראלי, והמאמן מרקו בלבול ערך אסיפה עם השחקנים בה ביקש להיות מרוכזים בכל המהלכים על מנת להיות מוכנים לכל תרחיש. מבחינה מקצועית נראה שהמאמן לא יבצע שינויים רבים מההרכב שפתח בקריית שמונה, כאשר ישנה התלבטות בין רז מאיר ורמי גרשון בצד שמאל. על פי האימון המסכם נראה כי המאמן מרקו בלבול עדיין מתלבט בין מקסים פלקושצנ'קו למוחמד אבו פאני ונראה כי יעדיף את פלקושצנקו בהרכב הראשון על חשבונו של מנדג'ק המוצהב.

קארים פריי ימשיך בהתקפה לצדם של ניקיטה רוקאביצה וירדן שועה. פריי התראיין לאתר הרשמי ואמר: "אני והמשפחה שלי שמחים כאן כי המועדון מצליח ואני מרגיש בבית. יש לי חיבור נהדר עם הקהל. אני לא חושב כרגע על העונה הבאה אלא ממשחק למשחק והמטרה שלי זה להצליח ולהוביל את חיפה לאירופה".

וייסמן.
וייסמן. "הצוות המקצועי רוצה אותו" (ערן לוף)

בנושא אחר, החלוץ שון וייסמן ממשיך בשיחות על חוזה חדש ולאחרונה קיבל הצעה משופרת ובכרמל מאמינים כי כבר בתחילת שבוע הבא יחתום וייסמן על החוזה. "הצוות המקצועי והניהולי רוצה אותו, וכעת זה תלוי בו" אמרו במועדון הירוק.

הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, אטיין ריינן, איעד חבשי, עופרי ארד, רז מאיר, נטע לביא, מקסים פלקושצ'נקו, קארים פריי, ניקיטה רוקאביצה, ירדן שועה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי