דראפיץ': "בעונה שעברה בשלב הזה היינו בים, עכשיו אנחנו בחיים"

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | דני מרון

מאמן מכבי נתניה לקראת ב"ש (ראשון 20:15, ספורט4): "אנחנו רוצים להשיג כל מה שיש. לא יהיו תירוצים על איכות הסגל שלנו. ליחמיר היקה לוקח זמן להתאקלם דני עמוס? מעדיף אותו כאן משחק מאשר שוער שלישי בנבחרת"

(גודל טקסט)

לאחר תוצאת התיקו נגד הפועל חדרה, וכשהיא בפתחם של משחקי הפלייאוף העליון, מכבי נתניה תארח ביום ראשון הקרוב את הפועל באר שבע (20:15, שידור ישיר בספורט4), לה טרם הפסידה העונה, כשהבוקר (שישי) נערכה מסיבת העיתונאים בהשתתפות המאמן סלובודאן דראפיץ.

"במצב הזה בעונה שעברה כבר היינו יכולים להשתזף בים, לא היינו בגביע ולא היה לנו סיכוי להגיע לאירופה. העונה הזאת היא משהו אחר לגמרי", סיפר דראפיץ. "אנחנו בחיים בגביע ובמאבק על אירופה, אנחנו רוצים להשיג כל מה שיש ולהשאיר את הבחורים האלה במתח כדי לעבור את חצי הגמר, כי אם נפסיד פתאום יכול להיגמר לנו האוויר גם בליגה".

על השחקנים אשר סוחבים ארבעה צהובים: "שחקנים יכולים להגיד 'יואו, אני לא מרוכז, אני לא רוצה להפסיד את הגביע'. יש משהו סקסי בגביע שכולם רוצים להיות שותפים אליו, אבל יש לנו סגל רחב וגם נגד בית"ר ירושלים נתנו לכמה שחקנים לנוח. כל שחקן יכול להחליף כל שחקן, אין הרבה הבדלים, ובכל מקרה לא יהיו תירוצים על איכות הסגל שלנו מול באר שבע".

דראפיץ'.
דראפיץ'. "יש משהו סקסי בגביע, כולם רוצים להיות שותפים" (אודי ציטיאט)

"אנחנו בנויים על בערך 18 שחקנים שכולם קיבלו דקות וכל אחד יכול לשחק. כנראה שיתפנו הכי הרבה שחקנים העונה. יש לנו הרבה שחקנים ואני מאוד מרוצה מזה, זה דוחף את השחקנים באימונים. שחקן תמיד רוצה להוכיח כשיש מישהו יותר טוב ממנו. הוא לא חושב על המשחק, הוא חושב כל יום על האימון הבא. לפעמים אני מתבאס בשביל שחקנים שמתאמנים טוב אבל השחקן במשבצת שלהם עשה משחק טוב. יש לנו קבוצה בריאה שיודעת מה היא רוצה לעשות".

"ההתמודדות נגד באר שבע: "יכול להיות שלהם יש יותר ניסיון במעמדים האלה ויש להם ביטחון וסגל טוב שיודע מה הוא צריך לעשות. אנחנו די חדשים בעסק הזה. אנחנו רוצים להפתיע את עצמנו ולהישאר בטופ 3 של הכדורגל הישראלי, רוצים לעמוד במבחנים. השחקנים שלנו לא היו כמעט במעמדים האלה ומעניין מאוד לראות איך הם יתמודדו. לא הפסדנו הרבה משחקים, אבל הנתנייתים מעדיפים שלא לדבר על זה. כל נקודה חשובה מעכשיו, כל עוד שאתה יכול לשמור מרחק מהקבוצות שיכולות להתמודד איתך על ההעפלה לאירופה זה טוב, אבל בבית אנחנו רוצים לנצח ומקווים שגם הקהל יגיע כי אנחנו מאוד זקוקים לו, נעשה ביחד חימום לחצי הגמר. אבל גם תיקו מול האלופה היא תוצאה טובה".

על דני עמוס, שלא זומן לסגל נבחרת ישראל: "יותר טוב שיישאר פה לידנו מאשר להיות שם שוער שלישי. הוא נסע ונסע, לא התאמן איתנו ובסוף לא שיחק. יש לו יכולות להיות שוער ראשון בנבחרת ישראל, אבל עדיף שילך ויטייל עם הילדים, שיהנה מאשר שיהיה שוער שלישי. זה שהוא בסטנד ביי? שיישאר איתי".

עמוס.
עמוס. "עדיף שיהנה ויטייל עם הילדים" (דני מרון)

על יחמיר היקה: "אנחנו מצפים ממנו ליותר. גם לפאטוס בצ'יראיי לקח זמן להתאקלם, גם לניקיטה רוקאביצה בבית"ר ירושלים. צריך לתת לו זמן ולהבין שהוא התאמן לבד בלי קבוצה שלושה חודשים. יש לו כמעט 50 הופעות בנבחרת אלבניה והוא קפטן שם, אנחנו יודעים שהוא מסוגל ליותר והוא מתאמץ מאוד. עושה אימונים אישיים עם מאמן הכושר יניב מדר, עובד כדי להוריד כמה קילוגרמים עודפים וקצת אחוזי שומן. יש לנו סבלנות בשבילו, רוצים לראות אותו נותן הצגות עם החבר שלו פאטוס, החברים שמדברים באותה שפה. פאטוס גדל באלבניה ואז עבר למונטנגרו, הוא מדבר סרבית כמו שאני מדבר עברית, היקה לא מדבר סרבית בכלל. הם ביניהם עושים לי קומבינה ומדברים אלבנית כשהם רוצים ללכלך עליי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי