צפו בתקציר: בני יהודה ניצחה 0:2 את מכבי חיפה

שחקני בני יהודה חוגגים
שחקני בני יהודה חוגגים | מאור אלקסלסי

סילבסטר עם צמד (24 ו-44 בפנדל) העניק לאורחים ניצחון חוץ גדול. בלבול נוצח אחרי 12 משחקים ללא הפסד. השופט פוקסמן נעזר ב-VAR ונתן כדור עונשין מ-11 מטרים לבני יהודה ואדום למאבוקה שפגע בחזיזה ברחבה

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה עצרה הערב (שבת) רצף של 12 משחקי ליגה ללא הפסד של מרקו בלבול, כשגברה 0:2 על מכבי חיפה בסמי עופר, במחזור הפתיחה של הפלייאוף העליון. יוסי אבוקסיס ושחקניו הגיעו למשחק אחרי שלושה הפסדים רצופים ובהרכב חסר מאוד, אבל יאקוב סילבסטר כבש פעמיים, וגם ה-VAR עזר לאורחים בהופעת בכורה עם הרחקתו של ארנסט מאבוקה שפגע בחזיזה ברחבה ועם כדור עונשין מ-11 מטרים. בעקבות ההפסד, לא מן הנמנע ששחקני מכבי חיפה יהיו שותפים למשחק ההכתרה של מכבי תל אביב במשחק ביניהן לאחר הפגרה.


12 משחקי הליגה הראשונים של בלבול עברו בהצלחה עם שמונה ניצחונות וארבע תוצאות תיקו והוא הוביל את מכבי חיפה מהחלק התחתון של הטבלה עד למקום השני. הפעם הוא ויתר על מערך שלושת הבלמים שעבד טוב עד כה, וסילבסטר ניצל את זה. החלוץ הסלובקי כבש בנגיחה אחרי קרן של דולב חזיזה בדקה ה-24, ולקראת סיום המחצית הראשונה, השלים צמד פרטי וקבוצתי כאחד, כשכבש מהנקודה הלבנה.


הפנדל נקבע לאחר שמאבוקה הרחיק כדור וכשהוריד את הרגל פגע בחזיזה ברחבה. השופט דוד פוקסמן קיבל איתות מאנשי ה-VAR, ניגש למוניטור כדי לצפות באירוע בעצמו. כששב, החליט שפרט לפנדל יהיה גם כרטיס אדום למגן הקמרוני, ומכבי חיפה ירדה להפסקה בפיגור של שני שערים ובנחיתות מספרית.



כובש הצמד סילבסטר, חוגג (מאור אלקסלסי)


בני יהודה המשיכה לשלוט גם במחצית השנייה, והמארחים כמעט ולא סיכנו את שערו של אמיליוס זובאס. ירדן שועה לא הורגש מול הקבוצה ממנה נרכש ב-1.4 מיליון יורו וגם קרים פריי היה מאופק הפעם. יוסי אבוקסיס, שהשאיר את מאוויס צ'יבוטה מחוץ לסגל כדי שלא יספוג כרטיס צהוב שיותיר אותו מחוץ למשחק חצי גמר הגביע, חגג ניצחון עשירי על מכבי חיפה כמאמן. 



למקרה של ספק, עמדת ה-VAR מוכנה (מאור אלקסלסי)



איטורה בבכורה ב-11, משקיף על הקרב האווירי (מאור אלקסלסי)


דקה 8: סילבסטר בעט מתוך הרחבה, אלכסונית, חיימוב הדף לקרן.


דקה 10: שועה מסר עם העקב לאבו פאני, שבעט כדור שטוח מחוץ לרחבה אך החטיא את המסגרת.


דקה 24, 0:1 לבני יהודה: כדור קרן הוגבה על ידי חזיזה מימין, סילבסטר התרומם היטב ונגח משישה מטרים לרשת.



הכדור שנגח סילבסטר בדרכו לרשת (מאור אלקסלסי)



אוהדי מכבי חיפה. עוד תצוגה מרשימה ביציעים (מאור אלקסלסי)


דקה 28: התקפה מהירה של חיפה בסיומה בעט מאבוקה חזק משבעה מטרים, זובאס הדף נהדר.


דקה 44, 0:2 לבני יהודה: מאבוקה פגע בחזיזה ברחבה, השופט דוד פוקסמן עצר את המשחק והלך לצפות ב-VAR וקבע: כרטיס אדום למאבוקה ופנדל לאורחים. סילבסטר בעט לרשת, השופט הורה על בעיטה חוזרת ושוב סילבסטר עם הבעיטה לאותה פינה של חיימוב ופנימה.



שחקני בני יהודה חוגגים בחיפה (מאור אלקסלסי)


דקה 55: אבו פאני בעט מ-25 מטרים, זובאס שמט והשתלט על הכדור בניסיון שני שלו.


דקה 63: דן מורי בעט חזק מ-22 מטרים, חיימוב זינק נהדר והדף.


דקה 85: פריי נכנס במהירות לרחבה וקיבל כדור טוב שבעה מטרים מהשער, זובאס יצא וחטף את הכדור.



אבוקסיס ובלבול על הקווים (מאור אלקסלסי)


הרכבים
מכבי חיפה: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, אטיין ריינן, איעד חבשי, רז מאיר, עמנואל איטורה (רמי גרשון, 46), מוחמד אבו פאני (מקסים פלקושצ'נקו, 76), קארים פריי, נטע לביא, שון וייסמן (ניקיטה רוקאביצה, 57), ירדן שועה. 


בני יהודה:
אמיליוס זובאס, אבישי כהן, איציק עזוז, קרלוס קוויאר, דן מורי, מתן בלטקסה, תאמבי סגס, יובל אשכנזי, דולב חזיזה (שון מלכה, 90+2), עמית זנטי _(שי מזור, 77), יאקוב סילבסטר (דור ג'אן, 68).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי