בנתניה מאוכזבים: מאות כרטיסים נמכרו למשחק נגד ב"ש

אוהדי מכבי נתניה
אוהדי מכבי נתניה | אודי ציטיאט

כ-700 כרטיסים נמכרו לאוהדי הקבוצות ובמועדון מקווים שהקלה בתנאי מזג האוויר תסיע. דראפיץ' וברדה יהפכו את ההגנה: עמוס, בורנשטיין, ורגוץ' וזבידאת יפתחו. כחלון וקניקובסקי יישמרו לגביע

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)
מכבי נתניה תפתח מחר (ראשון, החל מ-20:15 בספורט4) את משחקיה בפלייאוף העליון כשתארח את הפועל באר שבע, לה טרם הפסידה העונה (ניצחון ותיקו בליגה וניצחון בגביע), במטרה לצאת לפגרת הנבחרות עם חיוך.


בנתניה מאוכזבים לנוכח העובדה שקצת יותר מיממה נותרה למשחק ורק כ-4,500 אוהדים משתי הקבוצות הבטיחו את מקומם באיצטדיון. למעשה, אם מחשבים את 3,800 מנויי הקבוצה, ניתן לראות שרק 700 אוהדים משתי הקבוצות רכשו כרטיס למשחק. בנתניה מקווים שמזג האוויר החורפי יחלוף על-מנת שכמה שיותר אוהדים יגיעו, כשגם מכירת המנויים לפלייאוף לא התקדמה כפי שציפו.


מבחינה מקצועית, לא מעט שינויים צפויים ב-11 של שי ברדה וסלובודאן דראפיץ', כשחוליית ההגנה תעבור מהפכה של ממש: דני עמוס צפוי לחזור לשער לאחר שנח במשחק הקודם, כאשר גם ברנקו ורגוץ' וג'ונתן בורנשטיין, שנחו מול חדרה, יחזרו. ויקי כחלון, שסוחב ארבעה כרטיסים צהובים, לא יסוכן לקראת חצי גמר הגביע וויפנה את מקומו למוחמד זבידאת.



במכבי נתניה מתלבטים לגבי חוליית הקישור. יחמיר היקה (דני מרון)


לאחר האימון המסכם נראה שלצוות המאמנים התלבטות בחוליית הקישור: סתיו פיניש ועלי מוחמד יפתחו במערך הגנתי כאשר על שתי העמדות הנוספות יש התלבטות בין ניקו אולסק ואיילון ירושלמי ובין מוטי ברשצקי, יחמיר היקה ואביב אברהם.



הרכב משוער: דני עמוס, מוחמד זבידאת, טים הויבך, ברנקו ורגוץ', ג'ונתן בורנשטיין, עלי מוחמד, סתיו פיניש, ניקו אולסק (איילון ירושלמי), מוטי ברשצקי (יחמיר היקה), גיא מלמד ופאטוס בצ'יראיי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי