השלימה עם הירידה? "אשדוד ירדה לפני מספר שבועות"

שחקני אשדוד מאוכזבים
שחקני אשדוד מאוכזבים | דני מרון

לאחר התבוסה נגד הפועל ת"א, בעיר הנמל פסימיים לגבי ההישארות. "אנחנו לא יורדים בגלל המשחק האחרון". המאמן בוחבוט שומר על אופטימיות: "יש מספיק נקודות בקופה להמשך המאבק". הרצוג צפה בג'ראפי

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

לא כך ציפו במ.ס אשדוד להיראות במה שהוגדר כאולי משחק ההזדמנות האחרונה במלחמת ההישארות בליגה. אשדוד הובסה 5:1 מול הפועל ת"א וספגה חמישייה ראשונה דווקא ברגע קריטי. כעת היא רחוקה כבר שש מהישארות בליגה (מכבי פ"ת ובית"ר ירושלים ישחקו היום) ולמרות האמירות של אבי בוחבוט, אחד מצוות המאמנים, על הסיכוי לשרוד, מסתמן כי בעונה הבאה תגיע אשדוד לאצטדיון המושבה לשחק בימי שישי ושני נגד הפועל פתח תקווה.

גורם בכיר במועדון אמר לאחר המשחק: "אשדוד ירדה ליגה כבר לפני שבועות רבים. ההפסד נגד הפועל תל אביב הוא לא זה שמוריד אותנו ליגה. כך לא משחקים בליגת העל. נותרו עוד שישה משחקים ולכן הסגל ימשיך עד סיום העונה ולאחר מכן נראה בקיץ איך הדברים יתפתחו".

באשדוד יודעים שהתוצאה הייתה יכולה להיות אפילו כואבת מהפסד 1:5 ואף כפולה, הרבה בשל הרחקתו של המחצית הראשונה של הקשר איסו לינגאנה שהותיר את חבריו בעשרה שחקנים מול המערך ההתקפי התוסס של האדומים. זה היה הפסד מספר 15 של אשדוד העונה, יותר מכל קבוצה אחרת, והיא מציגה גם את ההגנה החלשה בליגה – 47 שערי חובה.


לינגאנה מורחק. הרגע בו אשדוד נשברה (דני מרון)

אחד הבודדים במועדון האשדודי שעדיין מאמין כי קיים סיכוי הישרדות הוא המאמן המחזיק בתעודת הפרו, אבי בוחבוט שאמר: "אני כמאמן לא מרים ידיים ועדיין יש מספיק נקודות בקופה להמשיך במאבק. בואו נראה תעשה מכבי נפתח תקווה. אנחנו יוצאים עכשיו לפגרת הנבחרות ונעשה הכל כדי לשנות את הדברים ולהשתפר במהלך האימונים. עד הדקה ה-25 שיחקנו נהדר ואז הגיע הכרטיס האדום לשחקן שלנו והפועל תל אביב פרקו אותנו".

על הדרך לשרוד: "צריך קודם להאמין ולעשות את הניצחון הראשון ואחר כך לדבר ולעשות את הניצחון השני. כמאמן כדורגל אני מאמין כי בעבר באתי ממצב יותר גרוע בליגה הלאומית במכבי באר שבע ועשינו בסיום סדרת ניצחונות ארוכה. נכון שבמשחק נגד הפועל תל אביב הייתה התפרקות טוטאלית וזה הלא נעים וכרגע האכזבה גדולה, אבל אם נאמין נוכל לצאת מזה".

ביציע הכבוד ישב מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג שצפה בשוער יואב ג'ראפי המוזמן הטרי לראשונה בקריירה שלו לנבחרת ישראל. השוער, אולי השחקן המצטיין בשורות האשדודים העונה, ספג חמישה שערים. 



שחקני אשדוד מאוכזבים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי