ביהמ"ש קבע שלילת רישיון לאוגו מספר ימים לפני שנתפס נוהג בשכרות

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | דני מרון

קשר הפועל באר שבע, שהסתבך עם המשטרה בשבת, הורשע על ידי בית הדין לתעבורה על עבירה דומה מלפני שנתיים. השלילה עצמה עוכבה, כך שרשיונו של הניגרי היה בתוקף השבוע. עו"ד יצחק: "הרבה מהזרים נוהגים ללא היתר"

(גודל טקסט)

פרטים חדשים על הסתבכותו הנוכחית של ג'ון אוגו עם חוקי התנועה בישראל: לספורט 1 נודע כי כמה ימים לפני שקשרה הניגרי של הפועל באר שבע נתפס כשהוא נוהג תחת השפעת אלכוהול הוטלו עליו ארבעה חודשי פסילת רישיון בהוראת בית הדין לתעבורה, שהרשיע אותו בביצוע עברה דומה משנת 2017. בכך אימץ השופט הסדר טיעון בין התביעה לבין ההגנה. בנוסף, הוטל על אוגו קנס בסך 1,000 שקלים.

כעת מתברר כי לאוגו שיחק המזל: פרקליטו עורך הדין איתי יצחק הצליח ברגע האחרון להשיג עיכוב ביצוע של העונש בארבעה חודשים, ומשמעות הדבר היא שתחילת ריצוי הפסילה נדחתה לחודש יוני.

בשבת לפנות בוקר נתפס אוגו בתל אביב על ידי סיור משטרתי, ובבדיקה שעבר התגלו בגופו ריכוזי אלכוהול מעל המותר. "בסך הכול שתיתי כוסית אחת, הרגשתי שאני פיכח ויכול לנהוג", טען השחקן בחקירתו. מכיוון שמדובר בתיק שני, נקבע לאוגו שימוע בבית הדין לתעבורה בחודש הבא ובאותו מועד אמורה התביעה המשטרתית להקריא את כתב האישום נגדו.

אוגו.
אוגו. "הרגשתי אני פיכח ויכול לנהוג" (דני מרון)

כפי שנחשף כאן, רבים מן הספורטאים הזרים הנמצאים בישראל מעל שנה בעצם אינם מורשים לנהוג, מפני שלא המירו את רישיון הנהיגה שברשותם לרישיון ישראלי. תקנות משרד התחבורה קובעות כי תושבים ארעיים רשאים לנהוג בארץ עם רישיון נהיגה זר במשך שנה מיום כניסתם לישראל. בהתייחסו להיקף התופעה מעריך עו"ד יצחק: "כל הזרים שנמצאים פה יותר משנה, ולא הספיקו לצבור במהלך אותה שנה יותר משלושה חודשי שהייה בחו"ל, נוהגים למעשה ללא היתר חוקי ודינם כמי שנוהג ללא רישיון כל עוד רישיונם לא הומר לרישיון נהיגה ישראלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי