שי קונסטנטין מסרב להאריך חוזה, בדרך לבית"ר ירושלים?

שי קונסטנטין
שי קונסטנטין | דני מרון

נציגי המגן, שמסיים את חוזהו בבני יהודה בקיץ, דחו את ההצעה לחתום לשנתיים נוספות ובבירה כבר העבירו מסרים שיסכימו לשלם עבורו דמי השבחה. לעומת זאת, הושג הסכם עקרוני עם הקשר דולב חזיזה על חוזה חדש

(גודל טקסט)

בני יהודה פתחה בסערה את משחקי הפלייאוף העליון עם נצחון 0:2 על מכבי חיפה, בסמי עופר, וחזרה בגדול למאבק על כרטיס לאירופה. הניצחון הגיע בתזמון מעולה לאחר שלושה הפסדי ליגה רצופים. במחזור הקרוב יארחו הכתומים את מכבי נתניה, ובקבוצה מבהירים שניצחון במשחק יעזור לתקוע יתד חזק בקרב על המקום השני בטבלה. כרגע, הקבוצה של אבוקסיס מדורגת חמישית בטבלה, רחוקה ארבע נקודות מהמקום השני ושלוש נקודות מהמקום השלישי.

בנוסף לקרבות הצמרת בליגה, במועדון נערכים גם לקראת חצי גמר הגביע, נגד האלופה הנכנסת מכבי תל אביב, במשחק שיערך בעוד שבועיים בדיוק באצטדיון טדי. מכירת הכרטיסים לחצי הגמר אמורה להתחיל מחר (חמישי) ועל פי הגרלה שנערכה במשרדי ההתאחדות לכדורגל, וקבעה את חלוקת היציעים, יקבלו אוהדי בני יהודה את היציעים הצפוני והמערבי, כאשר אוהדי מכבי ת"א ישבו ביציעים המזרחי והדרומי.

בתוך כך החלו במועדון גם בשיחות להארכת חוזים עם חלק מהשחקנים לקראת העונות הבאות. המגעים עם המגן שי קונסטנטין הגיעו למבוי סתום ובשלב זה דחו נציגי המגן, שמסיים את חוזהו בסיום העונה, את ההצעה להאריך בשנתיים נוספות את ההסכם. קונסטנטין מבוקש מאוד בבית"ר ירושלים, שלא תהסס לשלם גם את דמי ההשבחה שמגיעים לבני יהודה בעבור המגן, שעשה העונה קפיצת מדרגה משמעותית (שישה שערים ושלושה בישולים) ונכנס היטב לנעליו של מאור קנדיל, שעזב למכבי תל אביב.


קונסטנטין. מבוי סתום (אודי ציטיאט)

לאחרונה נערכו מספר שיחות גם עם נציגי הקשר דולב חזיזה, ונראה שהצדדים הגיעו לסיכום עקרוני. חזיזה הפך העונה לאחד השחקנים הבולטים בקישור של יוסי אבוקסיס ובמועדון מעריכים שבקרוב תהיה חתימה רשמית, לשנתיים נוספות, מעבר לחוזה הקיים שמסתיים בסיום העונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי