אשתו של אנתוני אנאן: "הוא לא שולח כסף כדי לטפל בילדים"

אנתוני אנאן
אנתוני אנאן | דני מרון

הקשר הגנאי של בית"ר ירושלים הואשם בהזנחת משפחתו בראיון בשבדיה: "יש לו שני ילדים מאשה אחרת, לא ראינו אותו כבר שנתיים. הוא דרש לבטל את הנישואים, אבל מעולם לא התגרשנו"

(גודל טקסט)

אנתוני אנאן הגיע בחלון ההעברות האחרון לבית"ר ירושלים ורק לאחרונה החל לשחק באופן קבוע, כשפתח בשני המחזורים האחרונים בליגת העל וקודם לכן רק עלה פעמיים מהספסל, אבל הקשר הגנאי בוודאי לא שמח לגלות הבוקר (רביעי) בתקשורת השבדית על כך שאשתו, אולי הוא יטען שזו גרושתו, יצאה למתקפה חזיתית נגדו.

גיפטי אנאן, אשתו של קשר בית"ר ירושלים בן ה-32, סיפרה לתחנת רדיו שאנתוני עזב אותה ואת ארבעת ילדיהם עבור אישה אחרת, איתה יש לו שני ילדים: "כשנכנסתי להיריון התחתנו, הוא שיחק אז בגאנה. לאחר מכן הוא עבר לסטארט הנורבגית והפעם האחרונה שראינו אותו הייתה לפני שנתיים, כשהוא הגיע ללידה של הילד האחרון שלנו. הוא האשים אותי שבגדתי בו ואמר לי שהוא רוצה לבטל את הנישואים".

למרות שהוא זה שדרש להתגרש, גיפטי אנאן טוענת שעד כה הוא לא פעל בנושא: "אני לא יודעת אם אנחנו עדיין נשואים, מכיוון שהמשפחה שלי מעולם לא קיבלה את בקשתו להתגרש ולא ביצענו שום הליך רשמי. הוא שולח לי כסף לפעמים לילדים, אבל זה לא מספיק כדי לטפל בהם". 


אנאן. לא שקט בגזרתו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי