נציגיו של מנדז'ק גילו: "יש לו הצעות נוספות בישראל וגם בחו"ל"

ג'ורג' מנדג'ק
ג'ורג' מנדג'ק | ערן לוף

נציגי השחקן אמרו כי הקמרוני ייתן עדיפות לירוקים, אך הבהירו כי דרישותיו יהיו שונות אם יהפוך לשחקן חופשי. הקבוצה יצאה לחופשה של שלושה ימים, ג'ובאני רוסו צפוי להצטרף לאימונים ביום ראשון

(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה קיבלו מנוחה של שלושה ימים בשל פגרת הנבחרות ויחזרו לאימונים כבר ביום ראשון, אז צפוי להצטרף גם המנהל המנטלי ושחקן העבר ג'ובאני רוסו שהוגדר בקרב אנשי המועדון כעוזר מאמן נוסף של מרקו בלבול.

מי שלא יזכו למנוחה בסוף השבוע הם שחקני הנבחרות השונות כמו איעד חבשי, נטע לביא, עופרי ארד, מוחמד אבו פאני וגם ג'ורג' מנדז'ק שזומן לסגל נבחרת קמרון במשחק מוקדמות אליפות אפריקה מול איי קומורוס ולמשחק הידידות של קמרון שלושה ימים לאחר מכן.

אגב עדיין לא ברור עתידו של הקשר במועדון הירוק לקראת העונה הבאה כאשר בשלב זה כרטיסו שייך לספרטה פראג, ממנה הושאל למכבי חיפה עם אופציית רכישה בסיום העונה. כפי שפרסמנו לראשונה לפני כחודש וחצי פנה הקשר למשרדי אופ"א וטען כי הוא מבקש להתיר את חוזהו מהמועדון הצ'כי, הקשר טרם קיבל תשובה בפנייה שלו אבל בסביבתו אישרו כי ארגון השחקנים העולמי הודיע כי יעזור לו בטיפול הסוגיה.


"מחזיק בהצעות אחרות גם בישראל וגם בחו"ל". ג'ורג' מנדז'ק (ערן לוף)

בינתיים נציגו של השחקן טוען כי למרות האהבה של הקשר למועדון הירוק אז מחזיק בהצעות נוספות: "הוא רוצה להישאר והוא אוהב את ישראל ואת מכבי חיפה אבל יש לו הצעות אחרות גם בישראל וגם בחו"ל. חיפה צריכה להחליט בקרוב כי בסיום העונה ואם יהיה שחקן חופשי, זה לא יהיה אותו דבר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי