אבי עמרני מצטרף לבית"ר ירושלים: "יסייע בגיוס ספונסרים"

משה חוגג, אלי אוחנה
משה חוגג, אלי אוחנה | דני מרון

חיזוק לצוות הניהולי של משה חוגג: איש העסקים שהיה בעבר מהבעלים של הפועל פתח תקווה וניסה לרכוש את הפועל תל אביב יצטרף לקבוצה מהבירה בתור מנהל יוזמות ופיתוח עסקי במועדון

(גודל טקסט)
איש העסקים אבי עמרני מצטרף לבית"ר ירושלים. כך הודיע היום (חמישי) המועדון מהבירה בהודעה רשמית. במסגרת הסכם שיתוף הפעולה שנחתם בין הצדדים, סוכם כי עמרני יתמנה לתפקיד מנהל יוזמות ופיתוח עסקי במועדון.


מנכ"ל בית"ר, מוני ברוש אמר: "אנו שמחים על שיתוף פעולה בין המועדון לאבי עמרני. אבי איש עסקים ותיק עם קשרים ענפים בקהילה העסקית. הצטרפותו תסייע לקבוצה בגיוס ספונסרים נוספים".

עמרני הוא אחד הספונסרים של המועדון מתחילת העונה. הוא תורם קבוע לבית"ר ובבעלותו אף מספר מנויים שנתיים של הקבוצה. מאז שרכש הבעלים משה חוגג את המועדון, שמו בבית"ר דגש רב על נושא השיווק, הפיתוח העיסקי והחיבור לאוהדים והקהילה. צירופו של עמרני, כך אומרים בבית"ר, יוסיף עוד נפח לפעולה השיווקית, בכל הנוגע לגיוס תורמים וספונסרים למועדון.


עמרני הוא בעלים של חברה לחומרי בניה ברמת השרון. בשנת 2013 קנה 30% מהבעלות של הפועל פתח תקווה, אך בסופו של דבר נדחק הצידה לאחר שנה והואשם בכך שניסה לעקוץ ולשקר את המערכת. ב-2017 ניסה לרכוש את הפועל תל אביב מידי המפרק, אך בסופו של דבר בחר בית המשפט בקבוצת הניסנובים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי