במכבי תל אביב מתלהבים מניקוליץ': "רגל שמאל אדירה"

אורוש ניקוליץ'
אורוש ניקוליץ' | מכבי תל אביב

המוליכה חזרה לאימונים ללא שחקני הנבחרות אחרי ארבעה ימי מנוחה. בקבוצה מאוכזבים מהספסול של ראיקוביץ' נגד גרמניה. הרכש הסרבי צפוי להיכלל בסגל לראשונה מאז שחתם בדצמבר

(גודל טקסט)

מכבי חזרה היום (חמישי) להתאמן אחרי ארבעה ימי מנוחה. בצל פגרת הנבחרות, המוליכה התאמנה ללא 7 שחקנים שנמצאים עם הנבחרות, ביניהם השוער פרדראג ראיקוביץ', שצפה אמש במשחק הידידות של נבחרתו הסרבית נגד גרמניה. השוער לא שותף, ובמועדון מאוכזבים מאוד לאור הניסיונות להשלים את העסקה עם מונאקו בקרוב. 

השוער שהחליפו היה מרקו דימיטרוביץ', שגרף שבחים בסרביה לאור היכולת שלו נגד 'המנשאפט'. למרות זאת, הצהובים מעודדים מההחלמה של קשר הרכש הסרבי, אורוש ניקוליץ. הקשר שהוחתם בחודש דצמבר האחרון ונפצע עם הגעתו, צפוי להשתלב בסגל לראשונה נגד מכבי חיפה, במשחק שעשוי להכריע את גורל האליפות. 

בקבוצה התרשמו מההתאקלמות המקצועית והחברתית של ניקוליץ' וטוענים כי מדובר בקשר איכותי שיתרום רבות עד לסיום העונה. "הוא חיזוק מצוין לקישור. יש לו הרבה איכויות והרגל השמאלית שלו מלהיבה".


"רגל שמאל מלהיבה" (צילום: מכבי תל אביב האתר הרשמי)

הצהובים יודעים שיוכלו להשלים את הזכייה בתואר כבר במשחק הבא לעיני 13 אלף הצופים באצטדיון נתניה, אך ידחו את החגיגות עד לאחר משחקי גביע המדינה, למרות הביקוש של האוהדים לעשות את זה נגד היריבה השנואה מהכרמל. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי