יעקב בוזגלו: "כיום אין למאור מקום בנבחרת ישראל"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | מאור אלקסלסי

אביו וסוכנו של קשר בית"ר ירושלים ב-103FM: "בעבר היו תקופות שזה היה צריך מאוד ועוד עשרה, אך לצערי התעלמנו ממנו". על עתידו: "הוא מאוד מרוצה בבירה"

(גודל טקסט)

יעקב בוזגלו, אביו של מאור, דיבר הערב (חמישי) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לעתיד של בנו, מצבה של בית"ר ירושלים וזימון אפשרי לסגל נבחרת ישראל.

העונה שעברה על בית"ר ירושלים: "הקבוצה נבנתה באיחור רב וזה היה בעוכרינו לאורך כל העונה. אני מאוד מקווה שבעונה הבאה יעשו את הכל כמו שצריך ואז גם נצליח לעמוד במטרות שלנו".

עתידו של מאור: "הוא מרוצה בבית"ר ירושלים. כולם מכבדים אותו והוא מכבד את כולם. מעבר לכדורגל, מאור זה שחקן שמביא איתו ערך מוסף בקטע החברתי. אני לא מכיר עוד קונצנזוס כמו מאור ואני אומר את זה בפה מלא".

הפציעות הרבות שעבר: "מה שעבר עליו בשנתיים האחרונות פגע בו, אבל הוא חזר להיות מאור שאני אוהב. הוא חזר לשחק כדורגל ועושה את המיטב, אך לצערי לפעמים זה לא מספיק".

בוזגלו האב הפתיע: "אני חושב שכיום אין למאור מקום בנבחרת ישראל. הוא עבר כל כך הרבה ולדעתי זה עדיין מוקדם עבורו. לעומת זאת, בעבר היו תקופות שזה היה צריך להיות מאור ועוד עשרה ובנבחרת ובחרו להתעלם ממנו".


מאור בוזגלו (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי