נתניה זועמת: "סכנין ושביט פעלו בצורה בוטה, גסה ומכוערת"

מכבי נתניה
מכבי נתניה | אריאל שלום

היהלומים רותחים: "הם פנו למאמן תחת חוזה, אנחנו מצפים מההתאחדות לכדורגל למצות את הדין. אנחנו נפעל בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותנו". רק 500 כרטיסים נותרו לחצי גמר גביע המדינה נגד הפועל חדרה

(גודל טקסט)

לאחר שלושה ימי חופש, במכבי נתניה שבו אתמול לאימונים לקראת אחד השבועות החשובים של המועדון בשנים האחרונות, שיחל ביום שבת במשחק מול בני יהודה במסגרת הליגה (18:15, שידור ישיר בספורט4)  ויימשך ביום שלישי הקרוב בחצי גמר גביע המדינה במשחק מול הפועל חדרה.

אוהדי מכבי נתניה בטירוף והם ממשיכים להסתער על הכרטיסים. עד שעות הלילה, רכשו אוהדי נתניה קרוב ל-7500 כרטיסים מתוך 8100 הכרטיסים שהוקצו להם, כשלמעשה נותרו פחות מ-500 כרטיסים למכירה ובמועדון מעריכים שתוך 48 שעות יאזלו כל הכרטיסים להתמודדות. "אין ספק שאם היו מקצים לנו עוד כרטיסים, גם הם היו אנחנו נגמרים" אמרו במועדון. "מצד שני ככה זה, כשיש לך כמות קטנה יותר, אז הקהל ממהר לקנות".

עלי מוחמד בישל את השער היחיד של נבחרתו ניז'ר במשחק התיקו מול מצרים והגיע לאימון אתמול, אך לא נטל בו חלק כשהיום הוא יערוך אימון עם הקבוצה. ניקו אולסק, החלים מהכאבים בקרסול וערך אימון מלא. גם פאטוס בצ'יראיי, ששותף אתמול במשחק נבחרתו מול אנגליה, ישוב הלילה לארץ, כשבמועדון מקווים שיוכל ליטול חלק באימון מחר בצהריים. יונס מלאדה, שזומן לנבחרת הצעירה ושוהה איתה בגיאורגיה, ישוב מחר ויתאמן בחמישי.


אוהדי מכבי נתניה. בטירוף לקראת חצי גמר הגביע (אודי ציטיאט)

בקבוצה עדיין בודקים את הסוגייה המשפטית מול מאמן קבוצת הנוער אלדד שביט, שהתפטר מתפקידו. "אם קבוצה מפטרת מאמן אז מאשימים את הקבוצה, אבל מה קורה אם מאמן מפר חוזה? ראינו מה עשה קלינגר". בקבוצה יתייחסו כאמור לסעיף הפרת החוזה ונמצאים בשיחות עם עורכי הדין של המועדון כדי לבדוק את אופי הפנייה המשפטית.

ממכבי נתניה נמסר בתגובה: "מועדון הכדורגל מכבי נתניה לא עובר לסדר היום על ההתנהגות הבלתי הוגנת והגונה שבחרו לאמץ מועדון הכדורגל בני סכנין ומר אלדד שביט. אנו מצפים מההתאחדות לכדורגל למצות את הדין עם מועדון הכדורגל בני סכנין שפנו למאמן תחת חוזה ולארגון המאמנים, שידאג שהחברים בו יפעלו בהגינות כלפי מעסיקיהם.

"מועדון הכדורגל בני סכנין ואלדד שביט התעלמו מפניות מכבי נתניה, שנשלחו מבעוד מועד במטרה למנוע את הנזק שנגרם, והחליטו לעשות את שעולה על רוחם, בצורה בוטה, גסה, מכוערת ובעיקר לא אתית .עו"ד רועי רוזן כבר פנה, בשם המועדון, במכתב דרישה – הן לבני סכנין והן למר שביט.

כמו כן, הוגשה תלונה רשמית, על ידי ב"כ המועדון, לתובע ההתאחדות לכדורגל בגין ההפרה החמורה של הוראות התקנון. מועדון הכדורגל מכבי נתניה יפעל כדי למצות את הדין כנגד בני סכנין וכנגד מר שביט, בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותו".


אלדד שביט. במכבי נתניה זועמים (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי