ואלסקיס לא ימשיך בהפועל תל אביב, גם ואסקס ישוחרר

נריוס ואלסקיס
נריוס ואלסקיס | מאור אלקסלסי

החלוץ הליטאי שכבש שער אחד בלבד מאז הגיע בינואר לא נמצא בתוכניות של האדומים לעונה הבאה, במועדון ממתינים להחלמתו של עומר דמארי. אליסון דוס סנטוס הוצע לקבוצה, שדחתה את הרעיון

(גודל טקסט)

שחקני הפועל תל אביב יצאו ליום חופשי וישובו מחר (חמישי) לאימונים לקראת המשחק ביום שני באצטדיון סמי עופר נגד הפועל חיפה. במתחם חודורוב כבר מכינים תוכניות ראשונות לעונה הבאה לקראת הפגישה בין האחים איציק ושרון ניסנוב עם המאמן קובי רפואה לקראת הקיץ.

החלוץ הליטאי נריוס ואלסקיס, שהגיע לקבוצה בחלון ההעברות בינואר, לא ימשיך בעונה הבאה והאדומים החליטו לא לממש את האופציה שיש להם עליו. ואלסקיס כבש עד עכשיו שער בודד בליגה, ובין השיקולים המקצועיים למהלך היא ההמתנה לחלוץ עומר דמארי שיהיה כשיר לפתיחת העונה. מספר מועדונים בליגת העל כבר מגלים עניין בואלסקיס.

הפועל תל אביב תודיע לחלוץ רונאלדו ואסקס מהרפובליקה הדומיניקאית כי הוא לא בתוכניות המועדון ואין כוונה שיהיה בקבוצה. אתמול שותף ואסקס במשחק אימון נגד שמשון כפר קאסם בו ניצחה הפועל 0:2.

ואלסקיס. הוחלט לא לממש את האופציה עליו (מאור אלקסלסי)
ואלסקיס. הוחלט לא לממש את האופציה עליו (מאור אלקסלסי)

בהפועל תל אביב דחו הצעה של מקורבי הבלם הברזילאי של מכבי חיפה אליסון דוס סנטוס לשדך לו את הפועל תל אביב בשל ההיכרות והפריחה המקצועית שלו תחת המאמן קובי רפואה. במועדון הבהירו כי יש במתחם חודורוב שני בלמים מעולים כמו אוראל דגני ואדי גוטליב ואין צורך מקצועי בבלם הברזילאי.

במשחק בעוד שבועיים נגד בית"ר ירושלים ייעדרו בשל צבירת כרטיסים צהובים ניר לקס ועידן כהן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי